Hmm ...

 Loen siin tänast lehte ja ... kui see poleks juba sümbol, mis võib esile kutsuda kiilaspeade ja feministide füüsilise rünnaku, siis mina küll tahaks selliseid riideid kanda kodust väljas:




Päev või paar või midagi tagasi olin apteegis. Kaks kassat oli, mõlemad töötasid, mõlemas oli klient. Ma olin järjekorras üksi, nii et seisin sappa vahepeale. Üks klient lõpetab tehingu, paneb rohud kotti ja võtab telefoni vastu, jättes oma tagastusraha alusele ja muidugi sealt mitte lahkudes. Apteeker ootab natuke viisakalt ja siis mõnda aega segaduses ja piinlikuses, sest ... mutike lihtsalt räägib kassa ees telefoniga, ära ei lähe, oma raha ära ei korja, ja apteeker ei saa ju teise inimese raha näppida ja seda talle kotti suruda! Ma seal taga kehitan õlgu ja naeratan, et ikka juhtub :D
Lõpuks sain teise kassasse, kus vanaonu sortis oma retsepte pikalt ...

Kuid ma mõtlen ... ma ise olen ka piinlikke asju teinud ja hästi loll olnud -- kui mõnus oleks olnud, kui mul oleks selline hõlst üle kogu keha olnud ja --- ainult mina tean, et see loll kohmakas koperdis seal olin mina!

See rüü VÕIB kaitsta ... Vanasti veel oli looriga kübara kandmine okei, nüüd ei jää üle muud, kui kapuuts üle nokamütsi tõmmata ja suured kõrvaklapid üle kõige toppida, kui tahad, et sind ei tülitataks, kuid ... märgatakse siiski, sest kõik pole nii riides.



Mul oli kurb lugeda ka jama, mis tekkis, kui üks maakler pani firmalogoga koos oma FB-lehele üles vana-aegse ülemaailmse ütluse: "Mehe kodu on maailm, naise maailm on kodu!" Väga ilus, minu meelest!
Kuid nii palju draamat, kuna inimesed ei suuda välja kannatada nendele mitteomaseid mõtteid, millega neid ega mitte kedagi pole püütud osatada. Lihtsalt aken ühte maailmavaatesse ...

Ma ei tea, kas võitlev Euroopa feminism saab aru, et mitte naiselikkus ei näita neid nõrgana, vaid see pidev vinguviiuli käuksutamine. Kui KÕIK teeb haiget, siis ... hei, see pole keelatud, aga ... sa oled NÕRK! Ja me tohime olla nõrgad. Kuid arukas oleks seda tunnistada, mitte üllaks võitluseks 'ajupestud-naiselike-lammas-naiste' eest maskeerida. 

Comments

Mina sain ka vihaseks selle reklaami peale. Sest see ju ütleb: kui oled mees, oled selline, kui oled naine, oled selline, ja ei mingit "ole, kes oled, sul on õigus olla täpselt see, kes oled!"
Ehk:: ei, ma ei luba inimestel arvata, et kui olen naine, olen automaatselt nende arust just siuke ja siuke.
Ei, see ei ole okei.
Või õieti: inimestel on õigus arvata, nagu nad arvavad.
Mul on õigus neid seepärast põlata ja leida, et on vastutustundetu ja idiootne sellist seiskohta levitada.
karikate emand said…
Ma ei oska seda seletada ..., ka mina olen olnud tugevam kui mu mees-partnerid, kuid ... ma tunnen, et ma olen seda olnud naiselikuna, mitte maailmas ohje üle võttes. Ma näen mehelikkust ja naiselikkust vist nagu ... "kõva ja pehme".

Mõtle, kui sul on mälestused eelmisest elust ja sa olid mees, ja leidsid tunnustust mehelikel viisidel, aga nüüd sündisid naisena ja kõik on sassis, SEST sa mäletad.

Võibolla sood pole tähtsad ...
Lihtsalt (ainult väike) mina naudin praegu naiseliku psüühilise ülesehituse kasutamist.

Ma tõesti ei oska seda seletada, isegi piiblis loodi mees enne kui naine, aga ... minu jaoks tõed, mis suunatakse naiselikkust esindama/arvestama, on tegelikult edasi-viivad.

Ma tunnen ... mees avab võimalused, naine säilitab vüimalustest need, mis on elu-toetavad.

Normaalne mees saab aru, et naine loob maailma.
karikate emand said…
Muide, ma armastan Sind, ja kui Sa saaksid ronida täna mu matikesele, ma vaidleks ja nõustuks Sinuga terve õhtu läbi ...

Sa ju tead, et kõigel on põhjus.
Ma tean, et Sa tead.
karikate emand said…
Minu Mees on algusest peale olnud selline, et ... kui me oleme võõras kohas, siis ta teeb üksi luure-retke, enne, kui ta mind tualetti juhatab ja seal ukse taga ootab. Ma olen kuulanud nii palju vastu-selgitusi, et ma võtaks lihtsalt kokku: kui sind alandab oma naise tualetti saatmine ja teda ukse taga ootamine, siis, väga nunnu, aga sa oled LAPS.

Mu õemees nägi välja nagu, noh, metroseksuaal.
Ning temast ma saan arn -- tema poleks tahtnud vetsu ukse taga tolgendada, naiste käekott õlavangus ... Talle PÄRISELT lõid homod kohe külge ...



Ohh ,,, mida iganes ... tõeline mehelikkus ja naiselikkus on ideaal, ja me peame leppima enda kujutlustega. Siiski ... läbi kogu naiselikkuse, ka mina ütlen: hei! olgem lihtsalt inimlikud! How-bow-dah?
Sellega olen ma muidugi nõus. =)
Et noh: ma leian, et sul on täielik õigus olla sina ja nii tore, et see klapib kokku su mehega, kes on nagu tema on, aga kui see oleks kohustus käituda nagu sina, sest Naine, ja kohustus käituda nagu tema, sest Mees, oleks see minu jaoks jubeduse tipp.
Ma ei taha kohustust olla selline või tolline, sest ma mahun mingite väliste kriteeriumite tõttu just selliseid ootusi tekitavate terminite alla.
Kui ma kujutan ette, et minust ei teaks inimene muud kui et ma Olen Naine või mingit ühte detaili, ma arvan, seda ühte detaili teades ta teaks rohkem.
Ma Olen Naine versus ma armastan lapsi. Ma Olen Naine versus ma ei söö lagritsat ega lagritsamaitselisi asju. Ma Olen Naine versus mulle meeldib lugeda.

Ma ei ole Naine, kuigi naine olen. =)
karikate emand said…
Hei, ära vaeva ennast, lihtsalt tõmba sinine telk üle pea, nagu fotol näidatud :D

(ehee ... no ... mitte päriselt ... ma alati võitlen enda õiguse eest 'prääksuda' - ka siis, kui mind selle tõttu väravatest välja lohistatakse...

Enda tõde ikka tuleb väljendada, ilma ei juhtu midagi uut ... lihtsalt ... imelik lugu, kuid teistele inimestele äkki meeldib teistsugune maailm kui meile :D Imelik on seda kogeda ... )

Popular Posts