Hmm ...

Jalutasin just üürikasse, et seal vaikselt mõnuleda ja päevikuid kirjutada ja ... unustasin maha nii päeviku kui ka arvuti (mõnikord ma kirjutan kiirelt arvutisse, hiljem kriban märkmikesse ringi ...)

Platsike ootab :D


Ei viitsinud isegi koristama jääda ilma muusikata!


Ilm oli päris jäle, hoolimata sellest, et kandsin tutimütsi!



Ma vaatan, et mul hakkavad kodus jälle ülipõnevad unenäod tekkima ... Üürikas kadus ära see võime ööd läbi uneriigis möllata. Ka kadus märkamatult ära mu oskus unenäo ajal teadlik olla sellest, et elan praegu unenäos. Ma küll suurema osa ajast ei vali, mis minu ümber toimub või keda ma unes näen, kuid ma võin ennast kontrollida, mis on ääretult vahva, sest ma tean, et võin pilvelõhkuja katuselt alla hüpata ja midagi ei juhtu :) Ärevust ei ole, isegi kui asjad hapuks kisuvad ... Ma võin jalutada koogipoodi ja kuus suurt kooki ära süüa ja seda täiega nautida! :) Ükskord ostsin nalja pärast kuldehteid, kuigi teadsin, et hommikul neid pole :D

Täna nägin unes pisikeste röövikute karju, mille mitu korda enda rõivaste pealt leidsin. Ja ämblikuid veel ka!
Oleks kulunud ära teadmine, et see on unenägu ja siis pigem mõelda, miks ma sellist jama näen :D
Oh, tegelikult ma olen saanud unenägu käsutada küll. Ka putukatega oli tegemist ja ma justkui pöördusin iseendale otsa vaatama ja ütlesin oma ajule: "No KUULE!" Ja putukad asendusid muu taustaga :D

Ja milline rõõm, kui millegi nihuminemine osutub unenäoks! -- täna blondeerisin end unes kogemata nii valgeks, et see kiskus kuidagi hallika-sinika suunas juba, ning juuksepiirist allapoole oli valge rant nahal, nii 15-millimeetrine. Ja kuna ma öösel paar korda ärkasin, siis ... varahommikuks ma olin sellega juba leppinud, kuigi kurb ja piinlik oli. Ühel hetkel sain järsku aru, et see blondeerimine oli ilmselt unes, tõusin ruttu istuli ja vaatasin peeglisse -- huhh! :D Nii suur kergendus! Ma tegelikult just eelmine kord üürikas käies võtsin sealt värvipaki ... Ma jagan selle kolmeks, lisan vett ja kasutan nagu šampooni, kui tundub, et olen säratu kuidagi. Nii lühikese ajaga mõjub see nii vähe, et peaaegu pole aru saada, et läiget on juures natuke! :) See on endiselt, et ma teen unes pea aegu igal ööl ära asju, mis ärkvelgi plaanis on ...


Ma vist ei viitsigi täna päevikuid täita ...

Hmm ...

Comments

Popular Posts