44 ja ikka veel ebaküps

MBB jäi haigeks ja ... no ma ütlesin küll esialgu, et "ot sa vaeseke" ja nii, kuid ... kui keegi minu sisemise kraadiklaasi jaoks veidi liialdab, siis ma viskan selle üle nalja.

Ma panen siia "kuvatõmmise" (jutumärkides selle pärast, et minu jaoks on see nii inetu sõna, et ma ei saa seda tõsiselt kirjutada) vestlusest, kus mu armsake ütles, et ta ei jaksa isegi veeklaasi tõsta ja ... ma usun teda! uskusin otsekohe, kuid ... vist ... äkki, et vältida kurvemaksminekut, tegin ma ta kurtmisele lapsik-labase riimi. Ja see on korduv asi. Ma kipun lollitama, kui keegi "liiga" tõsiseks muutub.

See pilt jääb vist nii väikeseks, et sõnum pole näha, kuid ... hei ... te ei kaota mitte midagi :D



Ma käitun niimoodi üsna järjekindlalt ja ma tõesti ei tea, miks.
Ma küsin endalt sageli, kas ma ei peaks küpsem olema?
Kuid ...

Mul pole unistust olla kloun, samas ... on olukordi, kus ma ei suuda teise inimese süngusega kaasa minna.
Ja ma olen 44!
Ma mõtlen ... jumal küll, ma vist jäängi elu lõpuni lapsikuks ...
 Sest mida ma pole nõus tegema, on küpsust või mis iganes muud asja teesklema.
(Fake it 'til you make it! - they say ...)
Ja see on 'humbling recognition' (ei ole nagu eestikeelset vastet, ma kindlast ei taha öelda "alandav tõdemus", see ei 'alanda' mind sugugi, võib olla "lepitav" on hea ...!) ... ja mul siiski pole kahtluseraasugi, et ma pigem olen siiralt lapselik ja tobe, kui teesklen küpsust. 
Kuid samas -- ma ei tea, miks!?!
Tahaks muidu teada küll! ... Miks ma ei kasva lapselikkusest välja? Miks ma pean rasked asjad naljaks keerama? Where's the respect :D What is wrong with me? Sest kui see pole vale, võiks see olla julgustatud ja toetatud, aga pole. Kas ma olen liiga nõrk? kas ma olen liiga tugev?
Minul on naljatades hea, kuid neil, kes minuga räägivad --- mitte alati! :D
Ja ma ju hoolin!

I just don't know ...

(oh, ja veelkord: kui tekst pildil pole näha --- te ausalt ei kaota mitte midagi .. pigem vastupidi :D )

Comments

Popular Posts