Eile ja üleeile

 


Pildid tegin täna.
Ei ühtki päiksekiirt - vist sellepärast tulid hästi väheste pikslitega ja udused fotod...


Elasin siin 3 kuud MBB'ga, kes on vegan.
Olen nüüd ära proovinud palju erinevaid sojapiimasid ja kaerapiima.
Tema arust on lehmapiim päriselt jõleda maitsega, mina saan sojapiima kasutada ainult kohvil.
Ükskord oli kõht jube tühi, kapid olid tühjad ja ainult sojapiima oli CiniMinis krõbinate peale valada. See juba nägi läikiv ja rasvane ja kollane välja, maitses aga veel hullemini.
Samas võin süüa sinihallitusjuustu ja kitsejuustu, kuigi tunnistan, et nende maitse võib veidi okset meenutada, nagu juustuvaenlased öelda teavad :D

Ja mitmesugused hummused proovisin ka ära!
Oli üks ... karamelliseeritud musta küüslauguga?
See oli tohutult hea.
Kõik teised olid ... meh.
Ükski polnud vastuvõetamatu või lausa halb, kuid ei tekitanud ka mingit emotsiooni.


Muu loba märkmik ...





Pealmine on mu uus unenäomärkmik, ainult kaks ööd on siia jõudnud ...


Kenad akvarellimustrised lehed <3

MBB küsis, mis roheline hallitus mul mõne pildi servas on?

See on ... plastist potitaim.
Tõin selle siia alles pärast tema lahkumist.


Mulle meeldib! :D

Comments

Popular Posts