Ähwääshäää

No ... kui juba tähehunniku-pealkirjadeni läks ...

Austraallased, kui nad unustavad, et räägivad mitte-austraallasega, võivad häälduselt olla nii ... laisad (?), et mitte midagi ei saa aru. Mu Venna Austraalia eks-abikaasa rääkis paar esimest kuud Eestis nii, et mitte keegi peale Venna temast aru ei saanud. Kuni hoopis TÜRDUK aru sai, et see ei muutu, nii et parem hakaku heaga BBC inglise keelt rääkima, kui tahab rääkida kellegi teisega ka, peale mu Venna.

Kui ta sellest aru sai, oskas rääkida küll! :D Mitte mingit probleemi enam! Täiesti korralik ja arusaadav inglise keel 100% igal hetkel. Ta oli intelligentne tüdruk, ja keeras seda lehte põhjalikult.

Minu Australiaano selleni jõudnud pole, kuigi ma olen soovitanud, et heiii, tee "posh British accent!" kui minuga räägid ...

Kuid ma pole kunagi olnud ka nii segaduses, kui siis, kui ta mulle ühel hetkel ütles: "Ähwääshäää."

Ta pidas silmas, et läheb nüüd duši alla.

"I'll have a shower."

 😂 



---


Nagu ma arvasin, puhkasin eile terve päeva voodis, nii et päevikuid pole.

Ainult mu armas unenäopäevik jälle :)

Mõned leheküljed selles on nii ilusad, et ei raatsigi peale kirjutada ...






---


Talvel tekkis mul kätele pisikeste punaste täppidega allergia ja siis see muutus laiemaks ja ... mitu kuud hiljem sain aru, et see on nüüd psoriaas! Mehel on kogu aeg olnud, kuid ikka ei tundnud ära. Alles kui tekkisid ümarad karedad laigud käsivarte ülaossa, sain aru!



Vesi on nii paha psoriaasi puhul. Tuled duši alt ja kaks järgmist tundi muudkui kreemitad! Kõik karedad laigud kipitavad ja on punased.

Olen vannituppa, tualetti ja kööki pannud kummikindad, et ma kunagi ei unustaks ennast paljaste kätega mingit veetööd ette võtma. Ainult vetsust tulles tardun vannitoa uksel: kas ma tõesti pean?
Üritan siis vaid sõrmekesi pesta ...

Kui ma nüüd tõesti hakkan jälle solaariumis käima, äkki läheb paremaks?

Ma tõesti ei tea, miks mul selline lootus on :D


Comments

kertu said…
KUi see on tõesti psoriaas, siis äkki kaalud hoopis Austraaliasse minekut?
karikate emand said…
Eks ole jutuks tulnud, aga praegu ei tahaks küll kedagi maha jätma hakata ... Küll me siia Eestisse sõbralikult ära mahume :)
MBB ütleb, et talle meeldib Eestis märksa rohkem kui Queenslandis. Ainult linnatransport ei meeldi kohe üldse.

Aga eks peaks vist kindlaks tegema küll, kas ikka on psoriaas või mingi ekseem ... Vaene Väiku, kui on, sest kahe 'psoriaasise' vanema puhul on tema haigestumise tõenäosus 50%!

Popular Posts