Saving stuff

Ma olen salvestanud, ehk "päästnud" (seivinud) endale ... kümnete tuhandete kaupa linke, mida olen kavatsenud taaskülastada, ning sadade tuhandete kaupa, õhtuti, kui olen otsustanud oma arvuti pärast 5 lahtihoidmispäeva siiski sulgeda, et vaene käula saaks ... ennast maandada või midagi ..., kuid nüüd, kus istun oma sõbraga teist nädalat koos koroonatades, ja avan järjest asju, mis on mul salvestatud kataloogi POOLELI alakataloogi HEA TUJU, on 99/100 neist juba Instast või YT'st maha võetud!

Meeldetuletus:

Kõik kohe ära tarbida! Omastada ja omandada ja vajadusel omistada ka ...

Tulevikku tõenäoliselt pole.

Kuid kogu sellest poolseeditud nähtust kerkib mingi väga omapärane 'rändomness', meelestusepikantsus, mis pole ka raisatud ...

Lihtsalt tüütu on avada ja kustutada, avada ja kustutada ...

Comments

Popular Posts