Valitud märkmikud

 😁

Ehh, ei ole nad midagi valitud, lihtsalt hakkan otsast tasapisi pildistama. Võibolla käeulatuses olemise järgi 'valitud' ...

Üks mu lemmikutest, kingitus, käsitööpaber, mille sees on lilleõisi, -varsi ja lehti :)

Siia kirjutan tsitaate, mis on mulle tähtsad olnud ...




Järgmisena lauluvihikud lauludega, mida arvutiga kaasa laulan hästi tasakesi peenikese häälega :D
Piiks-piiks! :D
Ma ei taha, et Väiku mu uksele kloppima tuleks ...
Kui siin oleks helifaili telefonist laadimise võimalus, ma paneks mõne üles :D




Neid oli komplektis tegelikult 3 - ma andsin ühe Väikule



Järgmiste, Alice medemaal-teemalistega sama lugu: kolmas sai väikule.
Üks on rohkem nagu meelespea, teine on tsitaatidele:






Ärge küsige, kust järsku selline valgus ...
Pole aimugi!







Ja veel - olime ühel päeval Väikuga Prismas ja ma tahtsin osta veelkindlat lainerit, mis oleks ... nagu tindipotis, sest mõned pliiatsi mood lainerid on mul jube ruttu kuivaks ja kasutuskõlbmatuks muutunud. Võtan ühe tillukese potsiku - mitte ei loe välja, mis värvi tint on, potsik oleks justkui pruunikas, mitte päris must ...
Jätan võtmata.
Läheme mõne riiulivahe võrra edasi ja --- stenditäis prille!
Oletan, et plussid, poesildilugemiseks.
Proovin ette! Täitsa luubid! 
Vaatan hinda - 2.50 --
Kohe korvi!


Pärast kodus vaatasin, et kirjas on +2,50, ehk siis prilli-'kangus'. Oleks vast lahjemad ka leidnud ... Aga ma krabasin enne, kui see ilus pilt oleks saanud ennast fatamorgaanana paljastada.

Nad ei saanud väga kallid olla, kogusumma järgi.
Vaatasin igaks juhuks Prisma lehele -- seal on neid mitmes hinnas, kuid ... eks nad vist kusagil kolme euro kandis olid. 

Ei tea, kas miinuseid oli ka? Ma võtsin esimese kättejuhtuva ...
Väiku viimased prillid oleksid ilma allahindluseta maksnud ligi 300 eurot. 

Comments

Popular Posts