Märkmikuime

 Kui ma lähen veidi kõrvale mustvalgest, saab minust hirmus mäkerdaja. Pole mul mitte mingit arusaama, kui tihedalt ja mis värve kõrvuti panna, ma kleebin, mis meeldib! Kuid viimati SHEIN'ist asju tellides lisasin korvi märkmiku, mis oli JUBA ETTE mere, taeva, vaala ja tüdrukuga kaunistatud. IGAL lehevahel on mingigi pilt! Lihtsalt ... imeilus! Pole kunagi midagi ilusamat näinud :) Ja sinine-violetne-roosa-valge --- mida veel tahta!?






"Moto" -- KEEP QUIET AND BE STILL.

















Ja midagi vahele ei jätnud --- nii palju, kui on, pildistasin järjest ära ...


Järgmine foto, mille tegin paar nädalat tagasi, läheb teemasse sellega, et on ka sinine ja kohendamata. 
Nimelt olen juba mõnda aega kodust väljas kandnud põhiliselt sinist ja halli, natuke valget ja saabastena beeži ka. Kuid endale oli ka üllatuseks, kui märkasin, et mu 'linnariiete' riiul on ülekaalukalt siniseks kiskunud. Mulle meeldib! :)


Allpool on näha natuke roosat --- see on koduriiete riiul :D

---

Umm ... See laul on ka sinine.
Albumilt Brightest Blue ja kurb ka ...
Ellie Goulding -- Wine Drunk

See polegi tegelikult laul vaid ... alla minutine protesti/nurinajorin ...



You know me so well
Even the person I pretend to be
You hurt me so well
Even the person I pretend to be

Mjäuks! 😿


Comments

Popular Posts