Luku-auk

 Te ei kujuta ette, kui palju oma tekste ma kustutan lähtudes sellest, et "hommik on õhtust targem" ja --- ma isegi ei hakka järgmisel päval ainust sõnakestki lugema. Ma ei tahagi teada, mida ma emotsionaalselt üles köetuna päeva lõpus mõtlesin. Jah, ma usun, et oli õigeid asju, kuid ... tulistamine jäägu meestele. Ma tahan hoida. Ma tahan aidata hoides, mitte õõnestades. Ma tahan oma pilgu pöörata kalli tõe poole, mitte räämastava vale poole. Ma tahan hoida ilusat, mitte lõhkuda koledat. Ma loodan, et mul on õigus elada sellistest printsiipidest lähtudes. Sest ma olen naine, ja mulle tuleb andeks anda ..., sest ma olen naine --- hehe, obviously, hehe :) .


Kuid mõnikord ikkagi juhtub selliseid asju, et ma satun tsooni ja ... poolteadvusetult ütlen teisele inimesele asju, mis tema mentaalset plaani kuidagi ... täpselt õigesti ... nihutavad. Ja nad kiidavad ja tänavad mind, kuid ... tegelikult, ma ütlen seda alati ka kohe ... ma ei arva, et mina tegin seda, ma ei arva, et mina mõtlesin välja õiged asjad, mida öelda või valisin õige energia. Ma olin lihtsalt üks inimpulk/antenn, mida head ja abivalmid jõud said kasutada. 

See on umbes nagu ... mõned inimesed ütlevad, et nad on UHKED, et nad on eestlased. --- Kuid kas neil oli valik? Kui nad sündisid ja elavad Eestis ja nende vanemad on eestlased --- nad paratamatult on eestlased! Kus on uhke-olemise-koht?

Kui ma lasen endast läbi mõne inimese, on see alati ime ja kingitus ka mulle, ja muudab mind mitte suuremaks, vaid iga korraga väiksemaks ja imetlevamaks ... Olen meeletult tänulik, kui saan kellegi jaoks avada selle, mis oli lukus, kuid mõjutas tugevalt. Lihtsalt ... ma ei teinud seda oma tarkuse või tahtega ... ma lihtsalt olin avatud ja see ime juhtus.



Ma siiani pole kogenud midagi imelisemat, kui järjest ... hõredamaks ja hõredamaks muutumist; lahtilaskmine toob meeletu tänu ja õnnetunde.


Mjuusik


Da Niru XD


/muide, ma olen üsna nägudepime, nii et kui see pole Robert de Niro, siis ... oh ... well ... XD/


Comments

kertu said…
A mis oleks, kui sul oleks õhtu- ja hommikublogi?
karikate emand said…
Mu esimene mõte oli, et kes seda õhtust jura ikka nii väga lugeda tahab, aga ... siis sain ise ka aru, et see oleks tõenäoliselt põnevam :D

Hmm. Mõte pole paha, see saaks olema kinnine blog.
Ma lasen sellel mõttel laagerduda ja seedida :)

Popular Posts