Overwhelmed ...

 Muskad ---- mu tibu sai täna 20!

Nagu see sageli autistlike (ja peenikeste/ 'anorektiliste') tüdrukutega juhtub --- ta näeb välja nagu 13 ja teda koheldakse ka samamoodi. Alati räägitakse minu poole/minuga, mitte temaga..., et "minu laps ka ...!", "äkki teie lapsele sobiks xyz...!" Ta ongi jäänud minu väikeseks sületibuks ...

Niisiis ... mu süda pea-aegu ei suuda ära mahutada hirmu ja armastust tema pärast ja vastu ...

Ja no seda, et ... ta on kõige ilusam asi maailmas, mida ma iial kohanud olen, nii et ... ma ei suuda kujutleda oma lapse üle rohkem õnnelik olemist.



---


Edit ...

Jah, ma alati teadsin, et 'overwhelmed' sõnas esimene v on üksik, mitte 'kaksik-vee', nagu ma pealkirjas alguses postitasin.

Lihtsalt ei viitsi oma näppe jälgida kogu aeg ... :)

Pole hullu, ma arvan.

Kui ma siin blogis reklaame laseksin, ma vast oleks hoolikam, aga ... mida Blogger teeb, seda ma muidugi ei tea, kuid mina olen absoluutselt igast reklaamist keeldunud, nii palju, kui mina keelduda saan.



See on ka nüüd tiba hiljem lisatud ... Mida edasi, seda tugevamaks läheb ... Siiski, natu suur amps tüdrukutele, kuid kellele poleks?



Comments

kertu said…
Kui ilusti see on öeldud, et süda peaa-aegu ei suuda ära mahutada seda hirmu ja armastust tema vastu.

Imeline!

Palju head talle!
karikate emand said…
Aitäh, kallis Kertu! :*

Popular Posts