Niisama ...

 Mul on nii palju üles pildistamata päevikulehekülgi ... ja ma olen vahepeal isegi mustvalgele üle läinud ..., lihtsalt -- ma peaksin NII PALJU udustama, kuna nii unenäod kui 'päevakaja' on väga tugevalt täis pärisnimesid - sageli KOOS perekonnanimega - ja spetsiifilisi aadresse: linn, majanumber, korterinumber ... Ma peaksin kas sõna sõna haaval edasi liikuma, või lihtsalt KOGU jutu uduseks tegema, ja ... mina ise vaatan küll hea meelega ka udustatud päevikuid, kuid ma kahtlen, et/kas teised tunnevad sama :D


Oletame, et ma räägin sõbrast, kellel on abielukriis ja kes helistab meile nüüd juba IGA PÄEV üle tunni ajaste kõnedega ... Isegi muust maailmast - mitte ainult meie perest - rääkides peaks kogu see kirja pandud värk olema udustatud. Ainus, mille ma saan udustamata jätta, oleksid unenägude kasutamiskõlbmatute või ebamugavate tualettruumide kirjeldusesd, mis on vast kõige 'representeeritum' motiiv minu unedes juba palju aastaid ... Kuid kes seda lugeda tahaks? :D Viimane: haigla, wc-kabiinid on sama tillukesed kui lasteaia garderoobikapid; sa pead sinna sisse ronima, pissima kilekotti ja kakama mingisse liivavormi moodi asja. Sellised jutud on ainsad, mille ma saan udustamata jätta, kuna see pole täis aadresse ega nimesid (nagu ma ütlesin - sageli koos perekonnanimedega ....)


Eilsest olen ühe lihtsa laulu lummuses ja mõtlesin selle sõnu päeviku vahelehtede jaoks tuši sisse kastetava sulega kribida/kribada ... Tegin oma sulekarbi lahti ja ... seal olid ka linnusuled :D Ma ei mäletanud, et ma olin need sinna pannud :D

Kuid see oli väga armas ... :)











Taustatekstil tähendust pole, lihtsalt lahtiolev ajaleht, kui ma sulgede järgi krabasin ...


Muidu ... on olnud raske. Kõik me kolm vajame praegu arstide tähelepanu ja tundub, et miski ei saa kunagi otsa, sa ei saa seda ära tehtud: sa lähed kohale ja ... saad lihtsalt uue aja VÕI nii uue aja kui ka saatekirja migi teise eriarsti juurde. See on NII VÄSITAV.



Ma mõnikord kustutan postitusi, sest ma mõtlen, et kes ees, see mees, kuid ma ei taha, et need tekstid kogu ajaks üles jääksid.


Ma arvan, et see tekst on tegelikult okei, ülesjätmise mõttes. Kuid võin ka kustutada, ma olen väsinud, ma ei tea ...


Laul, mis tegi mu eile täiesti kurvaks ...



Comments

Popular Posts