You can't wait ...

 "You can't wait until life isn't hard anymore, before you decide to be happy."


Golden Buzzer 'auditsioonid' ja laste Voice of 'Whateverland' on need, mis mu pisaraid purskama panevad.
And I know I'm not the only one! :D
No shame!
None what-so-ever!


Noored on nii küünised ettelavastamise osas, ma tunnen ... (põhjusega, kuid ... see ei tohiks muutuda EELarvamuseks).
Ma olen kuid rääkinud ühe Väiku poolt korvi saanud autistipoisiga ....

((( ... ma olen elus varem põhjalikult rääkinud ainult kahe väga sädeleva meelega ja Mees on üks, teine oli enne Meest - erakordselt paeluv, aga KÜLM mees - minu Mees on .......... okei, ta võib olla teiste jaoks sarkastiline, aga minu jaoks on ta nagu ... suletekk ja naljatükk ---- kes viimasena ärkab, otsib teise esimese asjana korteri pealt üles, ja me teeme sellise üksteise soojusesse pikalt vajumise kalli ja musi; ja kolmas on nüüd see noormees - tohutu uudishimu ja ärksus ja minust kaugelt rohkem faktiteadmisi ..., ma arvan, et ma kuuldavalt kilkasin, kui ma kuulsin, et ta ei tea mitte midagi brutalistlikust arhitektuurist! :D ))) 

.... ja tema on ka väga küüniline, kuid ta juba teab, et peab oma küünilisuse vallatusse-kergesse lollitamisse suunama, sest muidu mina ka ei taha rääkida. Ma ei taha kuulda sellest, kuidas inimloomus on halb ja kõik keeravad kõigile. Boooooring! ("Täna öösel kahe paiku haigutasin valmis haiku" nagu Mees ikka ütleb, kedagi tsiteerides.)

Igatahes ... nendes laulu- ja/või talendisaadetes on kohtunikud ja sellised ... lavatagused ettevalmistajad, kes saadavad su lava äärele ja jäävad sinna kuulama, mõnes saates koos vanematega/lähedastega, ja võtavad su vastu, kui sa lavalt tuled. Tavaliselt vanemad vajavad lavakõrval-töötajate käest-kinni-hoidmist ja julgustamist, kuid mõnikord need saatjad muutuvad nii kaasahaaratuks, et on vaata et rohkem ärevil ja vaimustunud kui emmed-issid, ja - ärge uskuge, kui ei taha --- ma nägin, kuidas keegi sai Kullasaju (Golden Buzzer) ja ... lavatagune julgustaja kargas emmele või issile selga, mitte vastupidi! :D Kui keegi üldse kargab/kalli vajab, siis ärevad emmed (.....ja ..... lava taga piiluvad õed-vennad ... ei karga, nad nutavad - nuttu alla suruda püüdes, nagu mina! :D vaesed vaprad imeilusad tibud!!!), aga seekord ... :D ... see saatja/toetaja/ lavatagune käehoidja ise kargas selga lapsevanemale suurest õnnest! :D
Ja kuidas sa ei nuta sellist asja nähes!?! =D
Ja ... neil seal on igas suunas kaameraid palju ... mõnikord südame-põhjani-liigutatud pealtvaatajate/-kuulajate kahesekundine näitamine lööb mu krõnksu ja paneb nutma :D
Mu pere on juba harjunud, et ma üksi toas plaksutan või hõiskan oma arvuti peale :D
Meie kodus, minu ja Väiku toa vahel on kaks ust ja koridor, maal oli üks niru ukseke ... Ja seal ... Väiku käis küll ütlemas, et ma võiksin vaiksemaks tõmmata! :D Ja see on nagu seksiga - sa isegi ei teadnud, et sa häälitsesid ja teine ütleb sulle, kuss-kuss! :D Nagu ... what?
What are you talking about? :D

Ja ... no ma võiksin pea anda, et see polnud ettelavastatud. Kuigi noored pööritaksid silmi siin. Tuleb loota, et mul pole alla 30 lugejaid! :D


Comments

Popular Posts