Teisipäev, 7. september

 Vaadake, kui ilusad viinamarjad mul täna on! :)



Aga eilsed leheküljed ...


Aa, küsimärgi kohale oli mul midagi kindlat plaanitud, kuid ei tulnud meelde, mis :D
Nüüd, muide, tuli! :D







“To be authentic, we must cultivate the courage to be imperfect and vulnerable. We have to believe that we are fundamentally worthy of love and acceptance, just as we are. There is no better way to invite more grace, gratitude and joy into our lives than by mindfully practicing authenticity” ~ Brené Brown





See pilt mul jonnib täna. Olen 5 korda üle salvestanud, failist kustutanud ja üle salvestanud, keeranud nii Paint-programmis kui ka arvutifolderis ...
Kuid kuna see ongi lihtsalt unenägu ja osaliselt udustatud, siis ... pole hullu. Ma servi ei jaksanud täis kirjutada, tõmbasin teibid üle ...



Folderis ka ilmub rikutuna ... aga pole ilus leht, nii et ma ei hakka üle pildistama :D




OMG, kui täpselt viimasel real ma selle pika tsitaadi lõpetasin!!!







Vaadake, kui ilus vikerkaarekarva sulg!
Ma ei tea, kas ma iial raatsin siia tinti panna ...
Praegu on ta mul imetlemiseks paar kuud laual olnud :D






Tinakarp 60 'kosmilise kleepsuga' :D


Miks ma nii palju kirjutan -- see aeglustab ja rahustab mind ja mul on seda vaja.
Kui ma olen liiga ärev, elevil ja käed värisevad, nii et ma ei saa päevikutesse kirjutada, siis kirjutan ma igasugustel netilehtedel igasuguseid lollusi ...


(Kohv on mul juba ammu decaf, nii et ärge muretsege! :D )

Comments

"Don't get lost in other people."

Praegu tundub, et ma peaks selle loosungina endale seinale panema.

Popular Posts