Impressiivne imprint

 Kui sa toetad lõua pihku ja toetud kampsuniküünarnukiga reiele, et pikka artiklit lugeda :D


Juhtub kõigiga :D

(Pealkiri on loomulikult jama, kõlamula.)

///

EDIT: vabandust, et ma vabandasin - ma usaldan teid tegelikult! :D

Me siin kõik kolm lollitame sõnadega - kas kasutame teatraalselt peeneid väljendeid või ... oot, seda teen vist ainult mina ... kasutame rõhutatult vale ortograafiat nagu: "Vaatage, vaadage!" (ee, jah, see on minu 'kild', mina jooksen kogu aeg oma asjadega 'vaatage-vaadage!' 'vaadake-vaadake' asemel). Meile teeb see nalja ... Oleme kuivikud siuksed siin ... 🙄

Harva, aga mind ON blogides parandatud/korrigeeritud :D #facepalm

Konkreetne näide: ma kirjutasin 'sirkus' ja keegi tarkpea pidas vajalikuks kirjutada kommentaari, et õige-kiri on 'TSIRKUS'. Ehh, tänks, djuud! :D


Aga kunagi ... ma arvan, et teises klassis ... oli etteütlus ja seal kasutati sõna 'röntgen' - 36 lapsest kolm kirjutasid õigesti ja ma mäletan, et ma olin meeletult ärev ja hajameelne laps, kuid kui see sõna tuli, siis ma mõtlesin 'tavalistele lastele' ja kihistasin sisimas kahjurõõmsalt naerda, sest mina olin elus kokku tunde röntgenikabineti ukse taga istunud ja seda silti/õigekirja jõllitanud ja ma teadsin, et teistel seda 'õnne' pole olnud :D


Ukai, bai nau, bii well! :)

///

Comments

Popular Posts