Topski ... :)

 Eh-ehh :) - ma otsustasin siiski juukseid kammida :)

Blogil on võluvõime: on olnud nii palju kordi, kui ma olen siin kurtnud, et miski ei tööta, on see kurtmise järel tööle hakanud ja vastupidi kahjuks ka! :D

Aga sain sellise rõõmsa tumbleweed tuusti ...



Mul on tohutu kiusatus see pihku peita ja minna kellegi juurde öeldes: "Silmad kinni, suu lahti!" 😁

Aga ma ei tee seda nalja enam, sellest ajast, kui ma teismelisena püüdsin kooliaknalt porikärbse ja ütlesin seda sõbrannale. Ma ei tea, miks ta suu lahti tegi, kuna me olime ju koridoris ja ... ta pidi teadma, et mul pole midagi maitsvat. Aga igatahes - tema tegi suu lahti ja ma olin nii üllatunud, et ....  tõepooles slämmisin oma porikärbsega käe talle suule.
Tema lihtsalt pööritas silmi ja tüli sellest ei tulnud, aga enam pole ma seda nalja suutnud teha :D
Kui inimene päriselt suu lahti teeb, siis ma ... ei saaks oma nalja jätkata ja jääksin lolli olukorda :D

Vaatke seda topsi ka!


See on nelja lahtriga pipratoos.
Hetkel on mul siin sidrunipipar ja tavaline pipar, sool tuleb ka, aga ma ei tea, mida neljandasse panna ...


Comments

Popular Posts