Niisama, tuvikesed :)


 Minu voodi (ee, madratsi, kuid ma eelistan seda misiganes voodile ---- välja arvatud juhul, kui mul oleks endaga samaväärselt pöörane sõbranna, kes tahaks minuga ... god-sized-bed'is elada) jalutsis on riidekapp, mille keskmine paneel on peegel ja mõnikord näen ma selles enda ... reflektsiooni, ütleme nii. Visuaalset tagasisidet.

Täna mu nägu saab mult kümnepallisüsteemis hindeks 1.

Ja mulle meenub üks blogipostitus inimeselt, kelle blogi mulle meeldis ( - kuigi ma ei mäleta, mis blogi see just oli, aga kui ma loeks blogisid, üsna kindlalt meeldiks ka praegu) ja kes oli hädas meikimise kontseptsiooni või aktualiseerimisega :D Ja ta leidis endale lohutuse --- ja sellest rääkiski tema see konkreetne postitus --- et naised, kes end meigivad, ilmselt tunnevad et nad on koledad.

Siiamaani kahetsen, et ma tema nalja-meeleolu rikkuda kartes ei öelnud, et see on ... vähemalt minu puhul küll 100 % tõsi ja pole üldse vaimukas või naljakas. Alles päris viimastel aastatel (selle postituse lugemisest mitu aastat hiljem) olen ma ootamatu vajaduse tekkides kalpsanud õue meigita, aga näiteks mitte kunagi poodi, mis on planeeritav! Isegi maski-ajal! Minu meik saab valmis 5-10 minutiga ja kui mulle anda rohkem aega, siis ma lihtsalt ei teaks, mida teha! .... sest näiteks kunstripsmete panemine on mul õnnestunud üksainus kord elus. Sõbranna andis mulle omad (kuna tal polnud kusagil kasutada :D ---- mul ka ju polnud peale blogi :D - meie kummagi mehed pole sellised, kes paksemate ripsmete peale tuurid üles keeraks :D )  Ja mina ei tea, kuidas, aga ma sain nad enam-vähem paika. Hiljem olen ostnud ja proovinud ja mitte miski ei kleepu õigesse kohta -- kõige tõenäolisem on, et ripsmed kleepuvad mu näpu külge, ja siis võtan ma kleepuvate näppudega pintsetid appi, ja pintsetid kleepuvad mu näppude külge, mis aga ei kleepu, on kunstripsmed mu laugude/ripsmete külge.

🤷


Aga jah, millest ma rääkida tahtsin ... nii imelik, et mitte-meikivad tüdrukud võivad ennast mitte-meikimise tõttu halvasti tunda. Mina meigin ennast 13-aastasest saadik ja olen alati kadestanud tüdrukuid, kellel on jumekas nahk, tugevad ripsmed ja naiselik nägu ilma igasuguse meigita. Mina näen meigita välja nagu Onu Bella. Imelugu, mida 5 või 7 minutit meiki teha saab ...



---


Foto peal on vahukomme meenutav purgitäis meigisvamme, mis ma Hiinast tellisin. (Vabandust, tüdrukud: kui ma 30 sekundi asemel fotoga 30 minutit tegeleks --- see ei tuleks ikka hea, mul pole visuaalse kunsti annet! Nii et las ma lihtsalt libisen läbi esimese fotoga - ma niikuinii ei teeks neil vahet!) See maksis 4 eurot miinus 20%, ehk siis 3.20. Kui Sa oled kõige tavalisem poeskülastaja Eestis, siis selline kogus meigisvamme maksaks umbes 30 eurot. Ja ma alati kogun ostukorvi meie pere jaoks nii palju asju, et saaks 20% maha :D Pood on SHEIN ja ma tellin kõik, mis võimalik, meie pere jaoks sealt, sest kõik on Eestist pööraselt odavam. Kui on rutem vaja midagi kätte saada (näiteks koolikott septembriks), siis ma kuhjan korvi nii palju oma kleepekaid ja .... teipe ja templeid, et saaks täis 129 eurot, et saaks 20% maha :)


Teile ei soovita, kvaliteet on kahtlane, kuid minu kogemus on selline: kui sa ostad jõle odavad asjad ja nad ei pea kaua vastu, siis on okei. Aga kui Sa ostad keskmises hinnaklassis asjad ja need ei pea vastu, sa oled jube nördinud, SEST sa maksid rohkem just selleks, et need kodinad kestaks!!! Mina kauges minevikus olen väga emotsionaalne olnud oma solvunud-kliendi-meeleolus .... Ja nüüd mul ... on väike rulett odavaima müüjaga, keda olen näinud. Ja ma olen rahul.


Niisiis, ma soovin vabastada ennast nördimusest ja ostan kõige odavamad asjad teades, et nad kestavad vähe.

Kui ma ostan maailma kõige odavamad riided ja nende pilt peseb maha, või pärlid kukuvad ära (okei ---- praegu ma valetan ... üks mu lemmikpluus, odav pluus, mis mul praegu pärleid pillab, kurvastab mind, las ma pildistan teile selle varukaid/varrukaid ...





Mhmhh... jaa, see, mida ma pildistada tahtsin, pole absoluutselt näha. Lühike varukas tuleb kahelt poolt kaarega ja moodustab nagu õielehetede kohtumisekoha õlanukile. Ja see pluus on mul juba aastaid, nii et ma ei mäleta, mis ta maksis, kuid igal juhul maksis see vähem, kui mis iganes T-särk Eesti poodides.

Ja Shein'ist tellides olen ma hakanud mõtlema, et ... oletame, et sa ostad kingad, mida (kontsaplekke vahetades) sa saad 10 aastat kanda .... Miks mitte osta 20 korda odavam asi ja kanda seda ühe aasta? Samas, ma pean ütlema, et kusagil ... 19-aastasena ostsin ma imeilusad kontsakingad ...


uuuh.... vaatame, kas ma leian nad üles, et pildile tuua ...

...

Ma teadsin, ma teadsin!, et nad on kõige kättesaamatumas nurgas kõige alumises karbis, sest mul pole neid nii ammu vaja olnud --- ma ostsin need siis, kui ma ülikooli minnes stipendiumi sain :D

Vabandage mu kappi --- Väiku tekkide, patjade ja käterättidemajandus sööb kõik muud varuriided tagaplaanile ja kottidesse. Ma tean, et mul on uuemaid riideid (100% Shein'ist) kuid kohe kätte on vaja saada meie väikese armsa aspie asju. Ta ei saa neid oma toas hoida, kuna aspina vajab minimalismi ja ma mõistan teda. Mu sünnipere-sugulased arvavad, et talle tuleks nõgesevitsa anda. Tiba eemaldunumad ütlevad, et ta on imearmas tüdruk.
Olles mõnda aega autismivärkidesse süvenenud - ma ei arva, et nõgesevits aitaks, ausalt öeldes.

Aga ... võlukingad!
 Võlukingad selles mõttes, et nad olid tõesti nii mugavad, et sa unustad ära, et sul on konts all!
Ma abiellusin nendes kingades! :D (Ostsin enne Mehega tutvumist :) )








Oi aegu ammuseid, oi aegu kaugeid neid, kui saaksin korraks tagasi veel teid... :D
Kas see on ... kakstuhaaaat ...., ei, 1997! :D


Elu on muutunud nii küüniliseks, et ma tunnen, et .... ma vist peaksin igaks juhuks ütlema, et ma jälestan Hiina sisepoliitikat ja mentaliteeti  -- TIIBET on ja jääb minu jaoks kohaks, mille energia ja väärtus on .... väga tugevalt eristuv Hiina omast, ja ma tõesti ei tahaks toetada Hiina kaubandust, kuid ... rahha panneb rattad käiima ... Need värgid seal on lihtsalt nii palju odavamad kui Eestis, nii et ....
Igal juhul ... ma mõtlen, et mina ostan kõik meie pere riided juba aastaid sealt, pluss köögi ja koolitarbed. Ja see friiking firma isegi ei maksaks mulle reklaami eest, kui ma talle ütleksin, et mul on 30 fowlloweri ja ma rääkisin temast ilusti! 😄


🤷

Comments

Popular Posts