Nii Unine Kogu Aeg!

 No hull uni on kogu aeg! Nii need inimesed südamepuudulikkusesse surevadki, et kui mõned päevad on tohutult raske vertikaalis olla, siis nad lasevad hambad ristis edasi ja ei saa oma keha kuulata.

Diss iis hau dei dai, trast meh!

Kuid täna sai magusaisu uneisust korra võitu ja ma vaatasin köögis fantastilise neliku filmi ja tegin mõned väikesed paksud pannkoogid. Need tegevused käivad mul ikka vajaduse järgi! Näiteks juuste kammimise jäerele pole mul absoluutselt mitte mingisugust vajadust, nii et seda ma ei kavatsegi teha, kuni unitõves olen ...






Huvitav kulp-lusikas, eks!? :)






Päevikuid muidugi ka ei pea, polegi muud pidada kui oma unenägudest kirjutada, kuid ei viitsi sedagi, eriti kuna ma pole veel viimaseid kirjagi jõudnud panna, kui juba uued tulevad ...

Öised unenäod panen ma kirja silmi lahti tegemata, sest tahan ju alati teada, mis edasi juhtub ja ei taha 'und silmast' kaotada. Tühjalt lehelt lahti keeratud märkmik on mul alati padja kõrval, nii et selle leian silmapilk ja kobamata. 'Pimekiri' on mul aga selline, et kui unenäost midagi meeles pole, siis hommikul aru küll ei saa :D Asi on selles, et ma kirjutan õhus, ma ei taha keha liigutada, ainult käsi :)













Huaaaahhhh!
Aeg natu magada jälle .... ;)

Comments

Popular Posts