Miks kohvi pole ...

 Minu laud näeb praegu välja selline:



Ja riiul, kuhu ma need asjad tõstma peaksin, näeb välja selline:






Ma pole veel hakanud aru saama, kuhu kõik need kodinad tõsta ja pole ka päevikutamisega taas alustanud. Ei julge midagi puutudagi ... tundub, et ajan kogu selle kupatuse veel rohkem segi. Praegu vähemalt miski ei kuku alla 😭 Või peaksin ütlema, et seni pole kukkunud ...?


Aga tänast lehte vaatan ja rõõmustan kord jälle, et ma pole nii paranoiline kui paljud teised. Ka minu foto ja isikuandmed laaditi alla nagu 300 000 kaaskodanikul, kuid ma mõtlen, et kui mingi jama tuleb, küllap ma siis lärmi löön, kuid seni -- mis seal ikka? Oleks mu pangakonto sisu 'alla laetud', asuksin minagi 'hüvitist' nõudma. Küllap riik üritab palgata parimad programmeerijad, lihtsalt ei saa välistada, et keegi kodune geenius ennast sisse ei murra. Ei ole, et riik oleks lihtsa inimese vaenlane ja vastane ja sellega tuleb igapäevaselt võidelda. Ainult 5% inimestest olevat sotsiopaadid ja/või nartsissistid :D - ja nad pole kõik riigiteenistusse koondunud. Meie peret on meedikud ja riik tohutult palju aidanud. Võibolla piisab sellest, kui kabinettidesse mitte võitlusvalmina sisse marssida, vaid nagu inimene inimesega rääkida?


Ja koroona veel ka! Arvestades, kui väheste inimestega ma suhtlen, olen kuulnud nii paranoilisi veendumusi, et sõnu pole. Kõige veidram, et kõrgelt haritud inimesed väidavad, et neil on statistiline tõestus, et koroonavaktsiinide tõttu on haigestunud ja surnud rohkem inimesi kui koroonasse endasse, ja nad usuvad, et riik ja meedikud teevad seda meelega. Nõrgestavad ja tapavad oma kodanikke.

No ... mul pole sõnu!

Ainult mõned aastad tagasi oli jama, et töökäsi ei jätku ja selleks mõeldakse sisserännanute peale! Lihtsalt, nüüdseks on selgunud, et ei ole nad tänapäeval sugugi mitte nii tänulikud, töökad ja meeldidapüüdvad nagu olid maailmasõdade aegsed pagulased, kes tõesti tegid vaikides kogu töö, mis neil teha kästi ja enne seda olid pidanud pagulaslaagris mitu kuud piimast ja leivast/saiast toituma. Vahelduse saamiseks kuumutati piim radiaatoril hapupiimaks. Piima-riisisupp rosinatega oli ka. Väkk! :D

Ja nüüd on inimesi nii palju, et ... riik tapab neid??? Oh, please!

Teine kummaline, kuid korduv veendumus on see, et igaüks, kes vaktsineeritakse, on sellest peale ilma sümptomiteta koroonapõdeja. Et haigust kannavad edasi vaktsineeritud, mitte mittevaktsineeritud. 

Juba lahjem on see, et vaktsiin ei aita. Tõestuseks, et vaktsineeritud haigestuvad covidi uutesse tüvedesse. Me teame, et see on tõsi, kuid see ei tähenda, et vaktsiin ei tööta. Vaktsineeritute nakatumine on ka minu meelest probleemne, kuid olen ikkagi veendunud, et teadlased, meedikud ja poliitikud annavad oma parima.

Ausalt öeldes ma ise ei karda ei koroonat ega vaktsiini. Kui vaktsineerimine tehakse kohustuslikuks, lähen kindlasti puiklemata süstile. Kui vaktsiin tuuakse koju kätte, teen kohe sutsu ära. Ma lihtsalt ei käi kodust väljas, kui võimalik. Pärast maalt tulekut, kui esimest korda kesklinnas käisin, tundus kogu aeg, et minestan ära -- nii palju lärmi, värve ja liikumist!


Samas on lehes artikkel, kus öeldakse, et teisest pensionisambast otsustas lahkuda 160 000 inimest ja ... mitte, et ma oleks riigi osas paranoiline olnud, aga mina ei liitunud kunagi! Olin sündinud 1978, ja need ei pidanud liituma! Olen päris palju oma elust veetnud kitsastes oludes ja ma ei kujutle uhket pensionipõlve. Nii et mind ei köitnud see värk kunagi :D - ja nüüd on küll hea meel! :)




Ma pole tahtnud Meest oma blogides näidata, kuigi tal poleks midagi selle vastu.

Aga eile tutvustasin talle äppi Snapchat. Ta ei teadnud sellest mitte midagi ja oli üpris lõbustatud :D

Kui te olete temaga tuttavad, siis ärge siin, pretty-please, öelge! :D

Mul on siin nii vähe lugejaid, et tundub ohutu, kuid kui keegi paneb isikuandmetega kommentaari, siis ma kustutan ära. (Ma veel ei tea, kumma: kas kogu postituse või ainult kommentaari! :D )





Ma saatsin selle pildi VT'le messengeri ka ja tema hinnang oli: "EWW!" :D

Comments

Popular Posts