Juuli pildid

 Meie maasuvi jäi planeeritust mõnevõrra lühemaks, kuna ... kaevus sai vesi otsa, ja kuigi L naine M pakkus, et nad võivad meile iga päev vett tuua, ei ole minu jaoks okei teisi inimesi niimoodi jooksutada. Ja kui poistel võibolla ei kuku noku küljest, kui nad kolm nädalat sooja duši all ei käi, siis tüdrukute puhul on vast mõistetav, et kebitakse tagasi oma sooja vanniga linnakoju.

Lõpuks jäid mõnedki käigud tegemata, sest alati oli tundunud, et aega on.

Ja kus on palju inimesi, seal mulle nagunii pildistada ei meeldi, nii et kus käisime, seal pilti ei teinud.

Samas on väga vahva näha YouTube'is 'tiktokkereid', kes oma tantsulka aega ja kohta valimata lahti löövad ja igasugu imepoose võtavad :D Oma silmaga küll näinud pole, aga usun, et imestama enam ei paneks miski :D

Suva pildid siis ...



Kiitsin peaaegu iga kord vanema poolvenna naise M (kes on juba mingid 30 aastat kodu-/iluvõlurina silma paistnud) kõrvarõngaid: ikka kuld ja sinine ...
Ühel hetkel tõmbas ta lihtsalt kõige kenamad oma kõrvast ära, desinfitseeris kätegeeliga ja kinkis mulle :D
("Võib-olla ajab headusega palju rohkem nodi kokku!")




Mul on selle põõsa nimi jälle meelest läinud, kuid selle piklikud marjad maitsevad nagu mustikad ja on ka tekstuurilt samad! Esimest aastat kandis meil see põõsas ohtralt marju ja need olid esimesed, mis küpseks said.


Hästi palju sellist õitsvat kõrget rohttaime oli niitudel.
Tahaksin öelda, et angervaks, aga mul pole õrna aimugi, kas on ka ...





Mõnikord ma ... nalja pärast valetan. Ja selle pildi saatsin ma meie Austraalia sõbrale öeldes, et see on Väikuka hommikusöök. Tegelikult me ülemeelikus tujus kakkusime suure kivi pealt kõige ilusama hunniku sammalt kujutledes, et me kainena suudame seda kuidagi jäädvustada. Kuid jäädvustus jäi fotona, kuivatamiseks oleks palju vähem nääpse vaja olnud. Aga räägi seda rummiaurude kütkes inimestele, kes marsivad teadmata jõududega teadmata suunas ja toovad kaasa teadmata mida ...




Augustiudud, loojangud ja tähistaevas jäid meil seekord nägemata ...


Noolemäng jäi paduvihma kätte ja muutus ussihunnikuks :D




Thug life :P

Ma tegelikult unustasin päikeseprillid kaasa võtta ...
Telefonilaadija ka unustasin, ja siis selgus, et sülearvutijuhe sobib ilusasti ka telefoni laadima!
Kas te olete iial sellist absurdset tehnikaõnne kogenud?


Snapchatis on üks filter mis teeb mu nina ilusaks, kuna valgustab üle selle koha, kus see liiga pikaks muutub :D


"Sääl me sööme sõsterida ...,'
paugutame pähkelida!"



Kusagil juuli lõpupoole oli kuu punane.
Püüdsin järgmisel õhtul ka pilti teha oodates, et taevane juustukera on veel paksem ja ümmargusem,
kuid siinolev jäi ainukeseks selgeks ja punaseks pildiks, teised kõik olid kumavate piirjoontega heledad lätakad lihtsalt ...
Huvitav-huvitav, kuidas see mul üldse üles võtta õnnestus ...?
Ma täiesti kindlasti tegin umbes 6-9 fotot, ja see oli absoluutselt ainus, mis nägi välja nagu see, mida ma pildistada tahtsin!

EDIT:
Kui ma seda pilti vaatan, siis ma mõtlen, mu armsad ... et te vast ei usu, et ma oma telefoniga uuesti plõksutades järsku sellise pildi sain.
Ma võib-olla sellist juttu minusuguselt kuulates ka vist noogutaksin leplikult ...
Kuid ... see ... tegelikult juhtus tegelikult ...
Keset täiesti küündimatuid pilte ---- mina päriselt ise tegin selle foto ... :D <3



Alguses ragistasime me neid marju toorelt, nagu lapsepõlves :D



Puhuks, kui meid järgmisel suvel ka sisse lastakse, tellisin endale ja Väikule erilise noa-kahvli-paari.

Koduseks nämmutamiseks midagi veel pidulikumat:







Mees ei käi mul kunagi päevitamas, aga on loomulikult jumekavõitu.
No minust alati märksa jumekam ...., aga mitte sel suvel! :D


EDIT: MA SAATSIN SELLE FOTO MEHELE TEMA MESSENGERI
ja ta oli mega jahmunud ja pettunud kaameratöös.
Ja ... ma tahan öelda ... selliste asjade pärast just olen ma vanasti 'saturatsiooni' juurde keeranud ... (tänaste fotodega ei vaevunud).
Mehe tegelik nahavärv on ... palju pruunim, kui minu oma sellel fotol.
Ja minu oma on lihtsalt nagu suitsu-/grillkanal, (kuid see on KÕIK Päikesest).

Aga jah ... Mees oli väga pettunud seda fotot nähes, sest see näitab teda palju kondisema ja valgemana, kui ta päriselt päriselt päriselt ka tõesti tõesti tõesti on.

No ... ma pole hea pildistaja---- mulle meeldiks, kui ma oleksin, kuid ma pole.
Tehke siis tiba järeleandmisi, mu armsad! <3



Kuigi muidu ostan kiirtoitu vast kolm korda aastas, oli maal kogu aeg hirmus friikartuli-isu.
Ei hakanud selle pärast ekstra kedagi 30 kilomeetri kaugusele linna meelitama :D

Kui wi-fi rendiruuteri tagasi viisin, kohe ostsin endale!

Ja see oligi eile, 31. juulil.

Aga suvi veel kestab! :)

Mulle hakkas pruun olemine nii meeldima, et ma üldse ei imestaks, kui ma 25+ kraadiste ilmadega siiski Anne kanali äärde ei vantsiks ...
(kuigi ma vihkan inimesi ... :D - karjana!)

Natuke on siiski tunne, nagu oleks suvi läbi ja tuleks hakata kappides külmema aja riideid ettepoole tõstma! :D

Loodan, et teie südames suvi siiski aiva kestab!



---

Ma olen umbes mõned dekaadid liiga vana, et siiski nautida R'n'B muusikat, aga noh ... eks enamikul meist ole mõned patused rõõmud ...

Minu selle (ehee, nüüd siis eelmise) kuu meeleolumuusikaks kujunes tõepoolest just see:



Mul pole selgitust. See lihtsalt ... kuidagi kujunes nii ... Ise.
Tšill-prill-tirilill! 💖


Comments

Popular Posts