Eilne päev

Vantsisime eile läbi paduvihma vaktsineerima! :D

Istudes jätsime loigud nii põrandale kui toolile ...

Millegipärast peeti väga oluliseks, et pärast süsti 15 minutit paigal istuksime ... pakuti vett ja kommi :)

Ei taha uskuda, et kõik inimesed nõustusid samamoodi istuma veerand tundi keset apteeki, kuid me polnud Väikuga kumbki konflitses meeleolus ja 'istusime oma aja ära'.

Täitsa tore, et kätte võtsin -- paistab, et meilt hakatakse varsti tõendeid küsima, sest uus koroonalaine näib külmema ajaga kaasuvat. Müüjad-klienditeenindajad olid küll siiski maskita-kinnasteta -- küllap nemad siis vaktsiinidesse siiski usuvad!

Aga appi, kui peenikeseks on läinud süstlanõelad!!! Mitte midagi ei tunne ... Tilgutid ja veeniveri käivad vist ikka laiemaga, aga tavalisi süste küll enam karta pole mõtet ...

Lapsena oli mul suhkruhaige sõbranna ja tema sai nõuka aja kohta seninägematult peenikese nõelaga süstlaid insuliini jaoks. Andis mõned kasutatud mulle, ma rõõmsalt torkisin ennast nendega ja imestasin, kui peenike üks nõel olla saab, aga minu meelest praegused on veel tükk maad peenemad!


Aga päevikusse ei kirjutanud ma eile küll midagi, ainult ühe 'kollaaži' tegin, kuna paber laseb tinti läbi ...


Täna kavatsen ka minimaalselt liigutada, äkki vaatan Hannibali esimese hooaja lõpuni?...

Kohe teadlikult ja juba ette võtan aja maha, kui on tulnud õuemürtsus viibida ... minimaalselt füüsilist liikumist, sest mu oma käed-jalad teevad mu närviliseks, kui ma neid palju liigutan, suuga sama! :D

Comments

Popular Posts