22 august

 Iga kord, kui ma blogi jaoks fotod teen, ütleb mu telefon mulle 5 korda sel päeval, et ta ei saa mu fotode säilimist garanteerida, sest mu PILV on täis. Ma mõtlen, et üsna kena, et mu telefon selle pärast muretseb, aga ... ma ei tea, mis ja kus see pilv on, ma pole seda kunagi näinud ja ma mõtlen paarile ... siivutmat sorti pildile, mis mu telefonis on ... kas need tõesti on kusagil pilves, mitte ainult minu telefonis? Mulle ei meeldi see kohe üldse! :D  Mu telefoniteated püüavad mind meelitada pilveruumi juurde ostma. See on nii veider, arvestades et ma pole elu sees fotopilvega kokku puutunud ja mul on ainult hea meel, kui see on täis ja fotod jäävad minu telefoni, mitte jumal teab, mis pilve.


Aga eilased päevikupildid siis ...







Muide, oma hübernatsioonis vaatasin poolunes sarja Shahs of Sunset - see on Iraanist põgenenud või rahulikult ära jalutanud keskea-eelikutest ja nende peredest, kuna nad kõik on hästi tugevalt oma peredega seotud. Ja ma olen lummatud, kui ... taktiilsed nad on :D Kogu aeg tuleb kõiki musitada ja kallistada ja väga normaalne asi on öelda: "Tahaksin/võiksin sinu eest surra!" Eriti lastele ...

What ... the hell? :D

Aga nunnu, kuidas kõik on üksteise otsas kogu aeg ja su sõbrad võivad vabalt karjakesi nalja pärast tungida sinu vannituppa ja sa pead nende peale röökima, et nad sul rahus soolt tühjendada laseksid :D

Sellised ... märulit täis tõsielusarjad on nagu väikesed egobuustid, kas pole?

Oled kellegi peale nii hullult vihastanud, et kohvikus stseeni teinud? --- nemad on 20 korda hullemad!

Oled ennast niimoodi täis joonud, et kukud upalike põõsastesse? --- nemad tegid seda televisioonis, mida vaadatakse üle kogu maailma ja pole neil häda midagi!

Oled oma ema või isaga hädas? --- neil on see kõik palju hullem!

Isa lahkus perekonna juurest ja lõi uue pere? --- neil on peresuhted nii kesksel kohal, et pere mahajätmine on 100 korda meist hullem, kuid seda juhtub!

Petad oma kaasat? --- jälle, perekond on nii püha nende jaoks, et seal on see kõik nii palju hullem.

Oled homoseksuaal? --- oof, neil on see lausa eluohtlik back in Iran.

Kuid kõige rohkem mulle ikkagi meeldib, kui palju nad kallistavad ja kui tavaline JA siiras on nende puhul öelda sõpradele: "I love you, I love you!"

Kunagi, kui mina ütlesin oma psühhiaatrile, et ma ütlen Väikule oma 20 korda päevas, et ma teda armastan, siis ta täiega vaatas mind pilguga, et ma kas valetan, või olen märksa rohkem peast segi, kui ta varem arvanud oli ... :D

Comments

Popular Posts