Juuni pildid

 


Nämm-nämm! :)'
Lapsepõlve maiustus :D



Ma vist kirjutasin ka juba, et oma mesinikukostüümi nimetasin ma alguses järjekindlalt 'mesilasekostüümiks', et nagu ... läheme maale ja hirmus mimikri hakkab käima kohe :D

Ühtlasi, mõned saapad pole ikks üldse kõndimiseks loodud ...




Aga siin on mu kõige lemmikumad saapad ... Praegu on juuli keskpaik ja juba pealsed on viimase marli-liimi-nääpsuga talla küljes veel kuidagi kinni! :D Õnneks ma võtsin maale 3 paari vanemaid poolsaapaid kaasa ja ühed veel käravad! :D





Mitte, et me Väikuga mängiks ..., aga me mängime siiski! :D

Kannel ja hunnik erinevaid akordione on ka, ja pianiino allkorrusel - tore vahel jälle oma kolmeduurilugusid klõbistada :D




Minu päevitamiseplatsike :)

Ma olen sel suvel pruun!!!







"Mis sina pikknina naerad meest, 
kes teeb laeva mereveest ... "


Jah, ma olen ausalt öeldes sel suvel hoopis filmikesi teinud, mitte selfisid ja fotosid ...
Saadan neid mujale sugulastele, et pildiga kaasa mõned sõnad ka jutustada ...
Ja just see oli parim (samas kohas samal päeval tehtud) juuni kausta kolmest näo(osaga) pildist.
Kahjuks ma enam ei mäleta, mida ma ülevalt alla pildistada püüdsin koos endaga: liblikat? sisalikku? põldhiirt? Lihtsalt kogu mu juuni kaustast on see ainuke 'terve näoga', kuigi seda teist asja ei saanud ma lõpuks ühelegi pildile.
Siis kurvastas see mind väga, kuid ... praegu, seda kirjutades on juuli keskpaik ja nüüd ma olen juba harjunud :D  Loodus ei oota, kuni sa tuppa telefoni järele jooksed. Ükskord Väiku kutsus mind tasasala oma tuppa ja seal elektripostil poseeris uhkelt valge toonekurg.
Me imetlesime teda hästi lähedalt, ja kuna ta lasi, siis ma hakkasin hiilima tagasi oma tuppa telefoni järele ... Ja kui tagasi 'positsioonile' vajusin, ta lihtsalt lendas minema.
Loodus läheb oma rada ja meil ei jää üle muud, kui suud maigutada! :D





Vihmane päev ... Ehitusjärgus saun...




Naabri-Mari Muri ... Ja Väiku väike käpake :)



Kass nimega Fanta, ja jälle Väiku.



Olin 99% kindel, et kuigi Väiku ei taha võõrastesse kohtadesse minemisest mitte midagi kuulda, meeldiks talle maal.
Ja talle meeldib siin nii palju rohkem, kui me kumbki kokku loota oskasime! 

💖🙏💖



Loodan, et teile ka meeldis! :)
Musid-kallid! :)
💖






















Comments

Popular Posts