Veekahjustused, nutud ja naerud

 Eile käisime Väikuga Prismas (kaugemas ja paremini varustatud poes) ja mõtlesime nagu ...mõnedelel konkreetsetele asjadele, mis meil maaleminekuks on vaja, kuid ... ostsime nii palju eest, et kui ma apteeki jõudsin, oli mu päevalimiit ületatud .... ja me ostsime paaaaaaaalju vitamiine, ravimeid ja šampoone välja suveks, sest sealt poodipääsemine on ... meie kahe jaoks pea-aegu olematu.

Ja ... ma palusin apteeginoormeest, et ta ei topiks neid asju sahtlitesse tagasi, ma lidun koju ja tagasi tunni aja jooksul. Aga siis... mina ladusin aga kõik asjad letile tagasi ja tema võttis nad vastu ja ... siis ma ütlesin, et ... minu meelest on kõik, kuid ... te peate need circa 20 asja vist üle vaatama, et ma midagi kotti jättes minema ei kõnni. Ja ta ütles, oh, jaaa - ja tegi selle arvestuse ära, kõik oli okei. Kuid mul oli selline mõte, et mõnikord kaardiga ei saa enam limiidi ületamise pärast maksta, aga rahaautomaat ikkagi annab raha välja. Ja enne koju, uue kaardi järele tormamist ma kasutasin Prisma rahaautomaati, ja - jee! :) - see andis meile vajalikud 150 eurot kenasti kätte. Nii et tunni aja asemel kalpsasin ma 3 minutit hiljem tagasi sisse. Kõik oli kena, kuid ma polnud xanaxit võtnud, nii et mu käsi vabises umbes 1,5 cm amplituudis kõike vastu võttes ja ulatades.

"GOOD TIMES!" 😭😭😭



See oli eile, ja täna läksin Lõunakeskusesse, et saada kätte oma välisele kõvakettale salvestatud failid kokku kukkunud arvutist. 

Seal juhtus selline asi, et esiteks ma seisin pikalt vales järjekorras, siis ekslesin tagaust otsides tükk aega ringi, siis leidsin õige ukse ja põhimõtteliselt asusin seda kupatust kätte saama, nats selgitusi oli vaja, sest ... arvuti oli tegelikult Mehe kontol jne, ja siis ta toob välja mingi suure riidest kohvri, ja mina kogu südamest huilgan üllatusest, sest kuigi mul pole kunagi välist kõvaketast olnud, oletasin ma et see on umbes ... noh ... 10*18 cm, aga see riidest kohvrike oli friiking pirakas, ja mul oli veel nii paljudes poodides käia. Selgus, et väline kõvaketas tõesti pole kohvri suurune, kuid nad tahtsid mulle tagasi anda arvuti, mida pole võimalik isegi sisse lülitada. Nii et ma kohe küsisin, kas mul oleks võimalik see nende "romulasse" jätta, ja oli :)  (Võõras meesterahvas minu taga ajas silmad üllatusest punni ... on inimesed, kellel on instinkt ka prügi rahaks teha proovida :D ) Aga naljakas oli see koht, et mina kujutlesin, et ma lähen sinna poodi, olles aru saanud, et mu vana arvutit ei saa päästa ja palunud vaadata, kas failid saab ümber tõmmata, ja ehk justkui sai, ma polnud kindel. Aga see mees, et "ühel lehel" olla, loeb ette minu värgindused ja ta jättis midagi (enda jaoks ilmselt enesestmõistetavat) vahele ja ütles, nii et te olete nõus, et on veekahjustus ja teie teenus läheb makma 118 eurot. Ja ma olen nagu... ... uups, ma arvasin, et ma saan oma failid uue kõvaketta peal tagasi - ma uskusin, et ma tellisin ümbersalvestamise teenuse ja uue kõvaketta, kuid kas on tegelikult nii, et ma nõustun, et oli veehkajustus ja maksan 118 eurot? :D Aga eiiiii - ma sain kõik oma failid tagasi, selle armsa tillukese kettakese peal, mis on pea-aegu väiksem kui telefon :)



Tahtsin osta meile Väikuga sellised võre-kastid, millesse me võõras kohas saaksime laduda kõik oma pesuasjad, et vajadusel need kaasa võtta kas vannituppa, duši alla või sauna. Ja üldse - ma ostsin täna ühe suure, kaanega kasti, 4 võrkkasti, ja 4 kaanega pudi-padikasti, mis moodustusid hirmsa kolaka. Müüja kahtles, aga õnneks mahtus see suurim kast (millesse sai kõik ülejäänu laduda) nende suurimasse kilekotti, nii et huuuh!, ka see kola mahtus ühte kasti (ja koos kastiga suurimasse kilekotti), kuid ... teisest poest ostsin ka suveks välja vitamiinid, kuna meil Väikuga on mõlemal teatud defitsiidid. Näiteks B-vitamiini kompleksile lisaks peab Väiku ERALDI võtma foolhapet (B5?) (ehemm - ma kirjutasin alguses fooliumhapet :D, foolhapet peavad muidu võtma RASEDAD! :D) ja  rauasiirupit, sest ... millal iganes mõõta, on see tal allapoole arvestust.

Ja ma sain hiljuti aru, et Vend ei käi eraldi poes (lähim on 15 km), vaid kui ta oma tibutüdrukud maale toob Tallinnast - siis ta käib poes. Kord nädalas, Tallinnast tulles. Ja kui me just Tallinnasse kaasa ei taha sõita, siis ... oma ostud peame me nudima selliseks, et iga loll ostab osta. Me ise suvel ilmselt poodi-apteeki ei pääse.

Vihula mõis on minu Venna kodust 2,5 km, mina elasin Emmakesega seal, laenutasin vesijalgrattaid ja see pole minu tehtud foto, kuid see on täpselt sellest kohast tehtud foto, kus mina istusin oma vesijalgrattaid laenutades:


See foto pole minu tehtud, Guugel andis!



See tilluke majake, mis on vasakut kätt - see oli algselt nagu ... mul ei tule nimi meelde, kas see on ... "supelmaja"? ... Igatahes seal oli vanasti riietevahetamise koht ja sillake, kust sa said 'vetevoogudesse viskuda' - seal ma müüsin jäätist ja kommi ühel suvel :) Ma elasin sellel fotol olevatest asjadest umbes 100-150  meetri kaugusel mõned suved. Kõige parempoolsem, 'hallimam' mahake on nüüd "bistroo" ("Jääkelder???") - ma pole tegelikult enam väga kursis.

Tahtsin teile tegelikult saata video, milline minu tuba näeb välja pärast kaht järjestikust päeva 4 kotiga koju tulekut - kusjuures minu kodus pole nendele asjadele kohta, kuna need on ostetud konkreetselt maale-minekuks!, kuid teie õnneks selgus, et ma ei oska telefonist videot arvutisse saata/salvestada. Ma arvan, et see oleks tekitanud sellise ... "Uuh *kibekiire pilgu ära pööramine - reaktsiooni (*cringe*). Ma olen väljaskäikudest kurnatud ja ma ei tea, kuhu paigutada asjad, mida me meie kodus ei vaja.


Ja saadan hoopis teise tund aega tagasi tehtud foto, kui täna Lõunakeskusest tagasi tulin. Kotid on ukse pool, neid pole näha. Aga selle foto tegingi hoopis teisel põhjusel: see beež jope, mida ma kannan, on pea 17-18 aastat vana, ja ta on mu absoluutne lemmikjope, mida ma kannan terve kevade, suve ja sügise. Absoluutselt kõik need aastad, pole olnud konkureerivat kevade/suve/sügisejopet! Ja ikka veel pole ära lagunenud, kuigi küünarnukid on hõredad ja välja veninud. Ja beežid saapakesed pole nii vanad, kuid ... ma maksaks 50 eurot, kui ma täpselt need saaksin. Nad on nii minulikud, nii mugavad, nii ... energeetiliselt soojad. Tahan neid kloonida. Kuid paraku pole nii andekas :)

Ja see tänane kojutulekufoto siis saab pandud ja ... võib-olla on hea, et ma hetkel toapõrandal laiali olevatest asjadest tehtud videoklippi ei oska siia panna :D See on väga hirmus ja mul on kiusatus rõdule elama kolida, sest ... see käib üle jõu, lihtsalt.


Aga siin, just li'l me , ja kotid jäid ukse kõrvale, sest nad olid närtsinud ja neid polnud mõtet pildile tarida. Pilt on pigem austusavaldus mu jopele ja saabastele, mida ma jään elu lõpuni armastama ja igatsema :)


Aga jah, mida ma olen igatsenud öelda: mida iganes nad veekahjustusest rääkisid - kõik mu failid on alles! :) Ma sain nad kõik tagasi! Veekahjustus oli, paraku, ettekääne, et mitte garantii-paranduse alla minna. Kuid ... need on asjad, mis alguses nõuavad väikest allaneelamist ja siis sa oled õnnelik, väga-väga õnnelik, et said kätte oma friiking tuhandete salvestamistööde tulemuse :)


So, ... I'm riiiiiili riiiiili häppi :)


(Seljakott mu saapa taga on ka tegelikult raske ja punnis :) )

Musiii! Ja armsat emadepäevakest! 💖



Uuuh, okei, mis ma oleks ilma kummitava lauluta :)



Revvin' My Cj7

It's been a long year
As far as I can see
I could use a vacation
But gotta take care of my family
Wrapping up another hard work day
Gotta get back home
So I shift into third gear
And cruise off to my favorite songs
And still I don't know why
I'm always putting up a fight
When I'm so damn tired
From working overtime
Well if I can't get into heaven
I best be revvin' my CJ7
Now ain't that the life
That keeps rolling me by
With two kids and a wife
My miss American pie
Stepping into the morning
My sunglasses on
My heads a little weak from drinking
All of these nights are so long
If I can't stay out of trouble
May be the death of me
But I was branded as a harmony rebel
With a tattoo at fifteen
Source: LyricFind
Songwriters: Summer Salt


Edit: ma ütlesin, et kotid jätsin ukse kõrvale: pildil on KÖÖGIUKS, mitte ESIKU-UKS!

Comments

Popular Posts