Kešš on meie majas bošš?

 YouTube ja tegelikult ka teised sotsiaalmeediakanalid pole mitte ainult eeskuju-andjad ja kadedusetekitajad, vaid ka "näopäästjad".

Paris kaua pole väga palju reklaame postkasti topitud, kuid hiljuti tuli üks kalateemaline, ja seal oli esilehel suure kiluvõileiva peal kergelt lahti lõigatud 'pošeeritud muna' (ma pidin panema komakeste vahele, sest see tundub mulle lihtsalt häälduse tõttu kuidagi liiga peen :D ).

Ja mina hakkasin kord jälle mõtlemaie, et sellist munakest kohe nagu peaks ise ka tegema - nõnna ilus ja ahvatlev teine! 

Ajasin siis veekese keema, libistasin tillukesse kaussi lahti koksatud munakese sisse ja ... woooooh!, kus alles tulid munavalgelindid välja selle seest!

Ja mina muidugi kohe mõtlemaie, et tõesti oleks vist pidanud paar pisarat äädikat valama ja nii edasi ... Rohkem ei proovinudki, tõstsin aga munakese oma supitaldrikusse ubade ja paprika peale, ja pistsin kogu selle kupatuse pintslisse ja taas kord mõtlesin, et ega minust kokka saa, kuid ... Et ikka uudishimu vaevas, kuidas seda siis TEGELIKULT  teha tuleb, avasin YouTube'is selleteemalise video. Ja mida ma näen: nemad rahulikult ei tee grammigi välja nendest munavalgelintidest. Isegi kui need lindikesed tulevad ----- kui sa oma boššimunad välja tõstad, jäävad lindid kõige rahulikuma südamega maha, ja see munasüdameke, mis sa välja tõstad, on ikkagi ilusasti umbes kahe-kolme-millimeetrise munavalgega ümbritsetud. Need lindikesed ei muuda mitte midagi, nad võivad südamerahus seal keeduvees hõljuda/heljuda nagu kehatud meduusijalakesed.

Minu munake oli ka täiuslik lõppvälimuselt ... ma lihtsalt ülemäära muretsesin maha jäänud lindikeste pärast :) Need võib täielikult unustada, sest nad ei muuda kiluleiva või muu toidu peale tõstetud bossi-munakese maitset VÕI välimust mitte grammivõrdki. Lihtsalt unustage need lindikesed ja tulemus tuleb imehea - just nagu reklaampildil :)


--- 


Õõõhh, see on välkpostitus, ma ei mõelnud munapildistamise peale :)

Flying blind, my friends! :D

(Et  noh, pilti pole ees, loodan, et mõistate :) )



Muhhuhhuhhh (juba kardate? ja tulebki: ) muuuusiiiii! :)




----



ehehhh. Ma just panin selle postituse üles ja ülitugevalt hakkas peas kummitama:

"Keep it together."

Ma arvan, et see on pošeeritud muna pärast :)

Mu aju teeb selliseid imelisi seoseid, mida ma AINULT naudin, ja pošeeritud munajutu peale tuli see... 

... keep it together :)




Comments

Popular Posts