Kes oleks võinud arvata? :D

 Enne, kui me mai keskel maale sõidame, tahan ise ees ära käia, et teha suurpuhastus Väiku tulevases toakeses, köögis, vannitoas ja wc, et mu pisike germafoobik esimesel ööl üldse magada saaks.

Bussireisid ei meeldi mulle kohe mitte sugugi ja ega ma koristamisest ka just otse vaimustusest pole, nii et kätte on jõudnud vana tuttav tardumus: pikutan vaikselt voodis ja suure osa ajast ei pane isegi muusikat.

Kuigi ausalt öeldes olen viimastel päevadel hakanud üle vaatama sarja Fringe ja olen juba kolmanda hooaja keskel :D

Päevikuid ma ei kirjuta ja üldse ei tee midagi, kui vähegi võimalik. Mõned poetiirud tuleb enne veel teha, kotid pakkida jne - tuleb oma pisikesi energiavarusid säästlikult kulutada, et käpakesed liialt värisema ei hakkaks.


Nii et siin on ehk järgmise nelja kuu viimased päevikulehed - maale ma kribukrabu kaasa ei võta, seega sealsed päevikud saavad olema 'pilditud' ja näotud. Kuid kui mul õnnestub sinna wi-fi rentida, siis ehk fotosid panen - meie mesinikurõivastest näiteks :)




Kuupäev on kirjutamata :D
See on 22. aprill! Viimane päev mu päevikus, edasi on ainult paari päeva päevaplaanid.







See ya! (somewhere over the rainbow!)
😘

Comments

Popular Posts