Boxes

 As I've been saying ...

Absoluutselt kogu mu aeg praegu kulub terveks suveks maale-kolimise ettevalmistustele ja pikali-puhkamisele, et uuteks ettevalmistusteks jõudu koguda. Oma uut arvutit pole ma nädal aega sulgenud, sest ... võin iga hetk pikali, poolunne või unne vajuda, ja nii öösel kui päeval on mul vaja unejuttu! Ma panen mingi YT jutu korduma - alates teisest korrast reklaame enam pole! Ja millal iganes ma öösel üles ärkan, need jutud on nii rahustavad ja ma ei muutu närviliseks ka siis, kui olen neid 5 korda juba kuulnud. (Aga väga tõenäoliselt mitte täies ulatuses, sest kui ma rahunen sulla-mulla-mulast, siis vajun oma fantaasiatesse ja unedesse (mis on endiselt ja enam-vähem igapäevaselt kõige vingemad asjad, mida ma iial näinud olen.))

Kuid tänase seisuga olen nüüd siis ka renditava wi-fi ruuteri ... eee, mitte omanik, siis, aga -- 'üürnik'/rentnik :)

Maale seda testima loodan jõuda nädalavahetuse lõpus.

Kuna paljud mu rassimised toimuvad internetis, siis kodust välja minnes ikka olen iga kord üllatunud, kui veider on see maski-maailm. Ikka olen kogu aeg segaduses, kuhu ma astuda tohin ja kui demonstratiivselt ja ohtralt ma peaksin oma käpukesi desinfitseerima, et mitte skungina näida.

Mul on olnud 4 kuud jube Hesburgeri ... 'hesburgeri' isu. Täna olin kesklinna bussipeatuses, kus just kõrval ongi väike Hesburger (Kvartali hoones). Istumiskohad on puna-valget-triibuliste lintidega suletud. Minu ees ootab kaks inimest, ilusti kahemeetriste vahedega. Mul oli raske 7 minutiks oma tellimusele fokuseerida, nii et, kui sain aru, et ongi minu kord leti ette kalpsata, siis esimese asjana ma ütlesin:

"Ma tahaksin KAASA OSTA ... see tähendab, muidugi kaasa, hehe ... "

... ja siis mul tekkis segadus, et kui ma ütlen "hesburgerit", siis ... nad ju saavad aru, et ma ei taha seal leti taga nende firmat ära osta??? - miks selle nimi ei võiks olla "majaburger" vms? ... igatahes ... ma ütlesin, et tahan ... hesburgerit, eee, seda ... kolme saia ja kahe pihviga."



//// lisatud tiba hiljem:

Ma pean silmas, kui sa oled Hesburgeris, ja küsid hesburgerit, siis ... - kas absoluutselt kõik nende burgerid, mida on umbes 15, pole HESBURGERID?

///

Ja tema peatub hetkeks ja küsib: "Ainult sai ja pihvid?" 

Mina ütlen: "Ei, ma vist mõtlen seda ... kõige ... 'hesburgerilikumat' burgerit, mis teil on, koos kõigega."

Klõnks! :D


Jumal tänatud, et ma pole kunagi Subwaysse läinud, ma ajaksin nad hulluks oma peataolekuga.

Worst client ever, turvakaamerafoto Facebooki ja Redditisse! :D


---

Aga kesklinnas käisin järel oma wi-fi rendi-ruuteril.

Mulle ruuteri kätteandmine võttis arusaamatult palju aega, kuid loomulikult oli mul Xanax sees ja ma olin täiesti "tüüne" sellel pukk-toolil istudes (mis koleda kõlaga sõna?, 'serene' on nii palju ilusam! ja 'armastus' on ka väga karmi kõlaga sõna selle kohta, mida ta tähendama peab, nagu ... karvustan ja armastan sind! - karvustan kõlab õigesti, armastan kõlab ... kraapivalt ja karistavalt, ma ütleks :D).

Igatahes sain selle ruuteri-asjanduse lõpuks kätte ja taipasin veel küsida, et kuidas nende 'loginatega' on, kust ma need leian, ja ... ma ei tea, mõnikord keegi vaatab sind nii emalikult või õelikult, et ... lihtsalt pilk teeb nii kaua sooja. Ta ütles, et seadme all on kõik kirjas! :)  Ja ma mõtlen, et praegusel internetiajastul on nii töötajatel kui ka klientidel nii palju võimalusi oma pahameelt veebis väljendada, et kui klient pole ründav ja klienditeenindaja pole kaitsev, vaid mõlemad on inimlikud, siis on see juba kena. Mis on kurb natu.

Ei tea, kas me oleme siis "special snowflakes" või inimlikkusesse lootuse kaotanud (ja lumehelbekese sündroom on "backlash").

Ma olen aru saanud, et mõnede inimeste jaoks "entitled" tähendab sama, mis "special snowflakes", kuid ... see ju ei tähenda! Snowflake viitab sellele, et 'freakout' on kiire tulema, kuna sa ei kannata eriti palju 'kräppi' / BS'i välja, mitte sellele, et sa pead ennast diivaks. Sa ei kannata palju välja seda, mida su vanemad ja teised õpetajad on nimetanud "eluks" ja käskinud lihtsalt "täiskasvanuks saada", nagu see oleks üks vahelduv p*s*lasu, lihtsalt. Kui sa oled täiskasvanu, siis sa lihtsalt neelad selle kõik alla. Ja minu jaoks - SEE POLE OKEI. Nii et ... võtan omaks, et ma olen 'snowflake'.

Ma tean, et see pole populaarne 'staatus', kuid see on okei. Ausus on okei. Soojus ja selle eeldamine on okei.


Kord lugesin raamatut mingist mäest USAs, millest väidetavalt lähevad koopad maa tühjas keskmes elavate ... atlantide ja lemuuride või ... nende järeltulijate kristallimajadesse, kui ma õigesti mäletan, neil oli seal (selle raamatu järgi) lausa viis elamise ... 'vööndit'. Ja noh ... oleks imeline, kui see oleks tõsi, kuid ... heh, ma ei arva seda. Kuid seal polnud põhimõtteliselt kurja, sest võistlemist polnud. Lihtsalt polnud. Ja kui kõik mõistavad kõiki, ei teki mingeid vastandumisi. Ja ... selles mõttes olen ma täielik "snowflake", et ma ootan selle aja maapeale jõudmist ja usun sellesse :D 

Ma usun sellesse, et hirm ja ähvardused ei tohi kuuluda mitte kellegi maailma mitte ühessegi päeva/tundi/minutisse. Ja mitte ainult lapsed ei võida suhtumisest, et "kui laps käitub halvasti, siis tal on (liiga) raske, nii et - AITA TEDA!", vaid ka täiskasvanud omavahel peaksid sellest lähtuma. See ongi TÄISkasvanud olemise olemus.

Lihtsalt "special" jääb eest ära, kuna me kõik oleme "special", nii et selle eraldi rõhutamine on mõttetu.


---

Pildiaeg:

Minu raske vaevaga kätte saadud 'kastikesed': väline kõvaketas kõigi mu täielikult kustunud arvutist saadud failidega :), ja tänane uus ruuter maaelu jaoks.


Ma arvan, et ma seda kommikarbi reklaami pidin nägema YouTube'is, sest ... kus mujal?
Aga see oli nii jube maitsev. Sees polnud vaarikamarmelaad vaid selline ... 'kõva kreem' ... uuh! Yummmm! Ma ise ostsin selle endale emadepäeval! :) <3 Sest minu meelest ma olen küll armas ema :)

Ja muud asjad pildil on: mu välise kõvaketta karbike, mu maakodu rendi-wi-fi ja ... tühiku täitmiseks kleepsud, mis peaksid olema taro-kaardid :)



Ruuter ja väline kõvaketas :)
Kõik, mis ma eelmisesse arvutisse failidena (mitte bookmarkidena) salvestanud olin, mahtus sellise, mõnestki telefonist tillema plaadikese peale :)

Jumal tänatud, et ma ise millalgi HILJEM piiksatasin, et kas faile pole võimalik ümber laadida(?plz?), sest nemad ütlesid mulle lihtsalt, et arvuti on panges ja kogu sisu tuleb välja vahetada - kui ma tahan :D Ja ma lihtsalt järeldasin, et sisu ei anna päästa.
Kuidas nad tulevad selle peale, et inimene tõenäoliselt/pigem ei taha oma faile kräššinud arvutist kätte saada??? :D See peaks olema esimene asi, mida nad küsivad, kui on kuuldavale toonud, et kogu sisu vajab väljavahetamist.


Muidu, mulle nii meeldiks, kui kogu mu tehnika oleks valge. Kui on võimalik valida (sama hinnaga) valge, siis ma valin valge. (Kord olen valinud kallima hinnaga seadme, kuna see oli valge. But it did not sit right.)
Ja seekord --- nad automaatselt pakkusid neid asju, ma isegi ei näinud neid, enne kodus pakist lahti võtmist. VALGEEEEE, JEEEE! :)




More boxes:

BILLIE MARTEN -- "Boxes" :)



Comments

Skarabeus said…
"Ja kui kõik mõistavad kõiki, ei teki mingeid vastandumisi. Ja ... selles mõttes olen ma täielik "snowflake", et ma ootan selle aja maapeale jõudmist ja usun sellesse :D"-----Mina arvban, et seda pole vaja maa alt oodata, sest see kõik on ju Taevas ees ootamas/olemas...:D

Popular Posts