Time to cry ...

 Njah, mu arvuti andis mõne päeva jooksul (mitu korda päevas) vigase aku teadet. Hoidsin siis kogu aeg juhet taga; laadimisindikaator näitas, et juhe on taga, aga patarei on täiesti tühi. Veel tegi mulle muret, et üks indikaator, millel tavaliselt arvutit sisse lülitades põles helesinine tuli, vilkus nüüd oranžilt. Mees ütles, et tema kunagi ühelt oma arvutilt viskas aku üldse tagant ära ja sai ainult juhtmega hakkama kenasti! Mõtlesin, et koroona ja ... küll ma varsti lähen akujahile, pole ehk nii kiire, kui arvuti mulle ütleb. Korraks võtsin arvuti seinast, et tolmuimejat kasutada ja enam see käima ei läinudki.

Õnneks oli mul veel garantiiaeg ja olin lasknud endale pähe määrida ka mingi lisagarantii, mida ma ostujärgses pohmellis kahetsesin, aga nüüd olin selle üle muidugi rõõmus.

 

Ainult et ... palju kuid tagasi olin arvutile solksutanud vett. Keerasin arvuti kohe pahupidi ja föönitasin teda tund aega. Ei julgenud arvutit ööseks väljagi lülitada, kuid umbes viie päeva pärast tundsin, et võin kergemini hingata - absoluutselt mitte midagi ei juhtunud. Sellest loost on nüüd möödas midagi aasta ja kuue kuu vahel, kuid ilmselt oli siiski arvuti sees näha mingid veekahjustused ja nad väidavad, et asi on selles ja mul pole nii palju nutiteadmisi, et seda vaidlustada. Mu nina on natuke krussis ja mossis, sest mulle tundub, et nii hiilitakse garantiiremondist mööda. Üsna kaval. Igatahes tahavad nad 700 eurot ehk sama palju, kui arvuti üldse maksis. Emaplaat (??? - kui veider sõna :D - kas see peaks armas olema :D???) vahetatakse välja ja ma ei saa tagasi midagi oma fotodest, tekstifailidest ja sadade, kui mitte tuhandete tundide jooksul internetist salvestatud kümnetest, kui mitte sadadest tuhandetest piltidest: igal kuul salvestasin tuhandeid pilte. Nautisin nende vaatamist paremas aknas, kui vasakul vaatasin filme või seriaale :) Nagu tulekahju, eks? Jääd ühekorraga ilma kõikidest asjadest, mille ostmiseks oled tööl käinud või mille valmistamiseks tuhandeid tunde kulutanud.


SKEETER DAVIS -- End Of The World



Lyrics
Why does the sun go on shining?
Why does the sea rush to shore?
Don't they know it's the end of the world?
'Cause you don't love me any more
Why do the birds go on singing?
Why do the stars glow above?
Don't they know it's the end of the world?
It ended when I lost your love
I wake-up in the morning, and I wonder
Why everything's the same as it was
I can't understand, no, I can't understand
How life goes on the way it does
Why does my heart go on beating?
Why do these eyes of mine cry?
Don't they know it's the end of the world?
It ended when you said, "Good-bye"
Mmm, mmm, mmm, mmm
(Why do these eyes of mine cry?)
Mmm, mmm, mmm
Don't they know it's the end of the world?
It ended when you said, "Good-bye"
Source: Musixmatch
Songwriters: Dee Sylvia / Kent Arthur

Ehh, olgem ausad, sellised asjad juhtuvad ja sageli ootamatult...

Ma oleks marukurb ainult siis, kui ma poleks nautinud päevikupilte salvestades nende vaatamist või tekste kirjutades ja/või kopeerides nende kunagi (üle) lugemisest unistanud :D Mul oli seal ka 45-leheküljeline tsitaadifail ... selle abil täitsin päeviku tühje soppe ja ... head tsitaadid olid. Kuid küllap ma edaspidi leian sama häid.

Minu vastutustundetu soovitus inimestele on ikka: mitte teha ihaldusväärse tulemuse nimel asju, mille tegemine on vastik ja paneb oma elu viletsaks/vastikuks pidama... Nii jääb hingekibedus tekkimata, kui töö vilja ei kanna, ja ei ole tunnet, et elu (aeg+ tähelepanu+unistused+energia) on raisatud. 


Nii et see pole tegelikult End Of The World.

Siiski.

Ma alles võtan hoogu, et sellest Mehele rääkida. Ma tean, et ta usub mind 100%, kui ma ütlen, et veekahjustuse tekkimine jääb paljude kuude taha. Kuid ... kes tahaks oma "sajalisi luftitada" ... :D

Ma läbin praegu leina viit staadiumit :D

Mees oli kaasas ja ta kuulis, et võib minna kuu aega, nii et ... mul on veel nats aega mehistuda :D

But ..

you know...

it's just ... one of those things ...

💔




----------------

Edit:


Ma rääkisin Mehele!!!!



Kuigi ma teadsin, et tema reaktsioon on pigem mind kaitsta kui hukka mõista, vaevlesin ma ikka õhupuuduse käes ja mõned asjad ütlesin diivanipadja tagant, sest mul oli raske talle otsa vaadata.

Ta lohutas mind, nagu oskas ja pakkus välja sama, mida mina tahtsin pakkuda: 

1. pärast 20+ aastat lojaalset Euronics kliendid olemist (absoluutselt kogu tehnika oleme sealt ostnud: külmikud, pesumasinad, televiisorid omal ajal, ja nüüd meile kolmele arvutid justkui "kogu aeg!") hakkame me vähemalt arvuteid mujalt ostma;

2. me ei osta enam mitte mingisugust, mitte kõige tillematki garnatiid enam mitte ühelegi seadmele, sest ainus kord, mil meil ON garantiiremonti vaja läinud (ükskõik, mis tehnikajunniga, mitte lihtsalt arvutiga), nihverdasid nad sellest mööda.


Mul naisena on raske kujutleda midagi ilusamat või kosutavamat kui partneri jäägitu usaldus ja toetus.

#FeelingBlessed #BlissedOut :D


Comments

Tikker said…
Oeh, nii paha on see, kui arvuti ühes failidega õhtale läheb. Arvuti on asendatav, aga just sisu sageli pole.

Ega sa ometi ei lase 700€ eest seda arvutit nüüd remontima hakata? Sellel küll mingit mõtet pole. Ma viimati ostsin endale üldse vähekasutatud läpaka 400€ eest laptopid.ee lehelt ja olen igati rahul sellega. Mul oli vaja võimsust pilditöötlusprogrammi jaoks, tavakasutajale sobiva arvuti saaks ilmselt veelgi soodsamalt.

Kõvakettalt on võimalik faile päästa, kui see lootusetult tuksis pole. On sul Tartus (olid ju Tartus, eks, mäletan õigesti?) äkki mõni IT-tark tuttav, kes oskaks kõvaketta välja võtta ja teise arvutiga ühendada? Mul elukaaslane arvas, et saaks sellega ise ka hakkama, kui vaja - nii et kui sul kedagi pole võtta, siis võime proovida :) Garanteerida ei saa midagi, sest ei tea täpselt, kui suur see veekahjustus on, aga proovima peaks igatahes.
karikate emand said…
Vau! :)
Aitäh, Tikrike, jätan meelde! :) Omal siin ITi-sõpru tõesti pole.

Arvutit remontida ei lase kasvõi juba varuosade tellimise aja pärast!
Tsitaat neilt: "Varuosade eeldatav tarneaeg on 5-14 nädalat, garantii varuosadele 3 kuud."

Ja mõttetult kallis on ka - ma eeldan, et nad ei kavatse mu vana raami sisse midagi ülivõimast toppida :D Ja automaatse aasta-kahese garantii asemel tuleb 3 kuud garantiid, nii et väga ebaisutav pakkumine, kuid kahjuks lonkab meil Euronicsiga suhtlus, nii et ma pole saanud oma küsimustele vastuseid, lihtsalt klõpsin paar korda päevas "memode logil" ... Kisa ka tõsta ei taha, sellest ei lähe paremaks midagi.
Tikker said…
Kuule, mul on iseenesest eelmine läpakas alles, mida ma enam ei kasuta - tahad endale? See on üsna vana ja jäi minu jaoks aeglaseks, aga kuna sina ei mängi ega kasuta võimsaid fototöötlusprogamme, siis lihtsalt interneti / blogi / youtube'i jaoks peaks sellest piisama. No et kui te ei soovi sajalisi luftitada hetkel, siis ajutise lahendusena kasvõi? :D Päriselt, mul seisab see siin lihtsalt ja keegi ei kasuta. Ma olen ise korduvalt olnud olukorras, kus arvuti jagamine on piin, nii et ma hea meelega aitaks :D

Kuna Kaaslasel oli hiljuti luuüdi siirdamine, peame nüüd igal esmaspäeval nagunii Tartus käima määramatu aja, sest ta peab regulaarselt vereproove andma ja esialgu ma ei julge teda üksi 2x2,5h rooli lasta, seega sõidan kaasa. Nii et logistiliselt oleks ka üsna lihtne.
karikate emand said…
Appi, kui armas - ma just praegu alles lugesin. Ma ei oska seda tööle saada, et mind kommentaaridest teavitataks :D Ma muidu varasemates blogides sain sellega hakkama, nii et ... ma kombin ja kompan veel seda asja.

Ma olen vahepeal kaks uut postitust teinud, nii et jah ... me juba ostsime uue, juba ongi olemas! Ma ikka veel pole saanud tagasisidet Euronicsist oma failide kohta, kuid - kui Sa ütlesid, et arvutist saab kõvaketta välja võtta ja teise arvutiga ühendada, siis ... minu peake mõtleb, et ... ma peaksin need ikka saama kätte/tagasi. Sest veekahjustuse juttu ei usu ma mitte üks põrm, st jah, ma tean, et see oli, kuid VÄGA ammu ja absoluutselt mingit 'glitch'i' ei olnud, nagu milligrammi ka midagi imelikku ei juhtunud. Nii et see on lihtsalt majanduslikult kaalutletud vastus, mida, ma usun, neile on õpetatud. Ma usun, et ma saan need failid tagasi :) - ma omalt poolt juba kirjutasin, et tellin kopeerimisteenuse ja maksan andmekandja eest (väline kõvaketas, ma usun).

Mul on soe mõelda, et käid Tartus ja nii õudselt kurb, et sellisel põhjusel. Luuüdi siirdamine tundub mulle märksa jõhkram, kui lihtsalt ühe neeru või poole maksa väljakoukimine. Loodan, et teil läheb ilusti ja te kenasti saate hoida teineteist edasi.

Nii suur tänu Sulle pakkumiste eest, Tikrike! See teeb südame nii nii soojaks.

Popular Posts