Shaking

 Mul muidu on varasemad, neljapäevased päevikuleheküljed küll, kuid ma ei viitsi neid praegu pildistada, sest valgust pole ja noh ... ma ei viitsi lampi sisse lülitada ja nii...

Mõned päevad nüüd postitusi ei tule, sest mul vahepeal juhtus paar "freak-out'i". 


Üks oli, et ma tellisin Väikule maaleminekuks ... 'hüpoallergilise ?' madratsikatte, padjad, tekid, uued voodipesud, et vähemalt magama minnes on ta ... mitte teiste inimeste asjadega koos: kõik peab olema uus ja puhas, kui mu väike aspi läheb võõraid maid kündma :)

Ja ma sain telefonikõne, et mu pakk on kohal. 

'Ma torkan saapakesed jala otsa, sõidan liftiga alla ja ... mult küsitakse ID-kaarti. Viimasel ajal pole küsitud ja mul polnud kaasas ei telefoni ega ID-kaarti. Ma ütlen poisile, et ohhmegood, mul pole kaarti ja mingil põhjusel ma kukkusin seda pakki uurima ja ........ SEE POLNUD MINU PAKK! :D

Tagapool oli teine DPD auto, mis sõitis kaugele, et ennast ümber pöörata.

Me mõlemad selle poisiga olime täiega segaduses ja korraga mõtlesime, et äkki see teine auto toob minu paki. Ja siis, kui see auto meie 'paraadukse' juurde tagasi jõudis (tal polnud valikut, meil on ühesuunaline sisse-välja-sõit), kalpsasime me mõlemad selle auto juurde, sest -- minul polnud minu pakki ja poisil polnud tema klienti :D ja me mõlemad lootsime, et teises autos istuvad mehed saavad asjad natu selgemaks teha.

Kuid kuna mul on suhtlemisprobleemid, siis ......... kui me nõjatusime selle 'esimese kulleripoisiga' teise DPD auto avatud aknast sisse, ma peaaegu panin oma käe selle poisi ümber, st me mõlemad tahtsime teada, mis toimub, ja me justkui unustasime, kuidas tuleks käituda - ma täiega selle poisi pool oleva käega nõjatusin poolkallistavalt talle seljale  (nagu ta oleks mu vend)  ja taipasin seda alles hiljem. Me nagu koos olime segaduses.'

Selgus, et maeiteakuidas, aga MINU pakk oli pandud juba liftikoridori - ju keegi lasi nad sisse!?! Ja mina olin sellest mööda jalutanud, sest ma polnud hetkekski mõelnud, et mu pakk võiks olla all, majas sees,  postkastide ja lifti juures - ma tormasin kohe õue ja ei näinud midagi :D



Mina ise tõin selle koju, Mees magas lõunauinakut :)! :D So proud! :D



Ja teine asi oli, et Väiku super-imeline virtuaalsõber, kellega ta pool aastat tagasi suhtlemise lõpetas, kirjutas järsku mulle


shokk

shokk

shokk


Muidugi ma teadsin teda Väiku juttude järgi, aga ta elab Austraalias, nii et ma ei arvanud, et ma iial teda näen või kuulen.


Ja ... me rääkisime selle poisiga (virtuaalselt) kaks päeva :D Kui ta rääkis filosoofidest, siis ma ütlesin, et ma olen "into personal happiness and those guys go way around" :D (Ma ei tea, kas see on inglise keeles korrektne; ka tema ütles mulle, et Väiku inglise keel on parem kui minu oma :D :D :D :D :D )


Ta on ka asperger (kuid talle see ei meeldi ja tahab seda "ületada") ja tema noorem vend on praktiliselt kõnetu autist. Ma olen Väikult temast nii palju kuulnud, et ta on mulle armas, kuid loomulikult ei tähenda see, et mina tahan neid uuesti kokku viia. Ma tahan seda, mida Väiku tahab ja ... ta ei tea, praegu.


Nii et ma olen ärevil ja ei saa blogida :)


Musi sellegipoolest! :)




---


ja ma tegin oma rauatabletikapsli lahti: nutt tuleb peale, kui nunnud minitabletid selle sees on :D 

- kolm pruuni, üks kollane; NII nunnu!



Comments

karikate emand said…
FRRIIIKING .... MOOOORE ... SHAKING!!!!

Mulle meeldivad vürtsikad toidud, kuid ma ei talu punast tšillipipart ja toorest marineerimata ingverit - sellise roosa ja magusa-marineerituna nagu ingver on suši kõrval, suudan ma seda väga hästi nautida. Kui see on teiste maitseainetega koos õlis praetud, siis ka on hea, aga mitte tee sees liistakuna toorelt või nitu-natuke keedetult.

Igatahes ma ostsin esimest korda "adžika"-kastet, see lõhnab imeliselt, nagu kunagi oli üks purgi-küüslaugusupp, mida me Mehega mõlemad jumaldasime. Kuid kui ma määrisin seda jääst võetud vanale pitsakontsule, hakkas mul jõle halb. Alguses üldse ei seostanud, kuid järsku sain aru - selle kastme sees peab olema punast tšillit!

Ma juba pea-aegu mõtlesin, et mul on paanikahoog :D, aga ei - lihtsalt tšilli... Õäääähhhhh"!
karikate emand said…
Aa, muidu, seda ka, et ... selle esimese pakipoisi 'naine' tuli ka lõpuks alla ja ... ka tema naeris kõhu kõveraks, kui ta sai aru, mis kammajjaa parasjagu käimas on :D :D :D

Popular Posts