Oh, mu armas Arvuti*

* Laulda viisil "Oh mu armas Augustin(e)".


Mu arvuti tegi "crash, boom, bang!"

Ma ei saa öelda, et Ta mind ette ei hoiatanud. Hoiatas küll.

Igatahes täna käsin Temakest parandusse viimas ja seal öeldi, et kuu aja pärast peaks kätte saama.

Mulle ei meeldi teiste inimeste arvuteid kasutada eriti selle pärast, et inimesed peavad ennast välja ja teisi sisse logima lõpuks ja nii edasi. Nii et midagi imelikku mu elus tõesti ei toimu, kuid ma ei saa isegi sellest 'eimillestki' rääkida. 

Kuu aega, loodetavasti, öeldi meile täna esinduses.

Ja lohutati, et Asusega läheb veel kauem aega, sest tundub nagu nad jala tooksid Hiinast need tellitud/puuduvad lülid/varuosad Eestisse.

Loodan, et selle vahele jääva kuu jooksul te ei nakatu koroonase, kui te ei taha, ja nakatute, kui te tahate selle kaelast ära saada. Hoian teile kõigile kõiges pöialt, kuid ... ma pole nüüd internetis kusagil keskmiselt kuu aega. Ma mõtlen, et ma võiksin arvutivahelduseks lugeda neid tuhandeid raamatuid, mis meil kodus on, selle asemel, et internetisaitidel tsitaatidele tuld anda (mõistmise mõttes). 


Niisiis, jälle - ärge imestage, kui ma kuu aega vakka olen - see on mulle Euronixist antud keskmine/tõenäoline. Vastuvõtja ütles, et ta pole tegelikult kunagi näinud arvutit, mis keeldub kõigest, mis pole must ekraan, kuid minu arvuti jõudis sellisesse kohta nädal pärast 'kõlbmatu aku' hoiatusi: ühenda millega iganes, vajuta mida iganes - ekraan jääb mustaks. Ja ma ei taha mingil juhul jääda Meest tema asjadest välja logima ja ennast sisse. Ta on arvestanud, et tal on arvuti ja mina ... miks mitte kasutada arvutivaba kuud lugemiseks? Ma eile juba hakkasin üle lugema Ursula K. le Guini "Pimeduse pahemat kätt". Võib-olla on mu kogemus prääksumiseks liiga väike, kuid ma olen justkui märganud, et naiste kirjutatud ulme haarab eriti, on psühholoogilisem, kuid nii Isaac Asimovi "asumi-asjad" kui ka Herbert ... ??? "düüni-asjad" meeldivad mulle ka väga väga, kusjuures Mees armastab ainult algusi ja edasi lugedes ta oigab.


Niisiis, tuvikesed, no worries, ainult mu arvuti langes koomasse ja mina karglen edasi, nagu ikka.


Tuhat musi!


Aga elumärkidega läheb ilmselt nüüd nats aega.

Olge vaprad ja tublud! 😘

Comments

Popular Posts