Kuidas mediteerivad inimesed, kellel on nõudlik kass?

 


THEY DON'T! :D

Kui mina vales toas mediteerisin, siis meie kiisu eestpoolt näksis mu põlvedel avatud sõrmi ja ja tagant hüppas mulle selga. Peaaegu kogu selle aja ta keksles mu ümber ja üritas mind ennast vaatama ja imetlema ahvatleda :D Ja ta ei teinud seda magamistoas! 
(Vales toas selles mõttes, et ma eelistasin mediteerida ja joogatada magamistoas, kuid Mehel oli komme just selle aja kandis, kui mina tõusin, alles magama tulla, seal norskama, vähkrema ja vetsu vahet jooksma hakata, nii et ma pidin poole pealt oma padja, mati, küünla ja buda kaenasse võtma ja elutuppa kebima. 
See ei meeldinud mulle mitte grammigi ja selle pärast mul ongi nüüd oma tuba :) - see mulle meeldib :) Iz naiššš! :) )
Aga hingamisharjutusi, eriti häälega hingamisharjutusi meie Tiigrike täiega kartis :p



---

Olen viimasel ajal absoluutselt igal ööl nii super-põnevaid unenägusid näinud, et lausa vaatan kella, millal saab oma unerohud sisse võtta ja hõõrun rõõmust käsi, kui kell saab õhtul kaheksa ja tabletimärguanne heliseb :D (uimasusus on tegelikult nende kõrvaltoime, nii et magama jään tegelikult südaöö paiku - ilma tablettideta aga ei jäägi - vähemalt mitte esimesel ööl). Mida päev edasi, seda innukamalt ma und ootan. Ja täna hommikul järsku - mitte ühtegi stseenikest ei tule meelde hommikul. Dissapointment!

Õnneks jäin hiljem uuesti magama ja siis nägin :)


---

Olen viimastel nädalatel natuke liigagi lummatud olnud YouTube’i videotest, kus inimesed loevad, näitavad ja kommenteerivad sellist Redditi teemat nagu NiceGuys või veidi harvem NiceGirls.

 

Põhimõtteliselt on Redditi-kasutajad vastavatesse foorumitesse kopeerinud inimeste sõnumid, kes püüavad nendega interneti teel tutvuda või lähedasemaks saada, kuid OP’d (postituse tegijad) ei taha, ja siis viskavad end Unelmate Printsina tutvutsnud tüübid tohutu rämedaid solvanguid näppude alt ja/või kirjutavad marulisi pikki raevusõnumeid, kus räägivad sellest, et nad püüdsid ainult olla kenad ja nad on kõige targemad, ilusamad ja imelisemad inimesed, kellega too teine iial kohtuda saaks, ja haa-haa-haa, sa käitusid minuga nii halvasti, kas sa ise ka saad aru, kui kole ja loll sa oled? Ja kui nad maha rahunevad, siis ütlevad, et läksid liiale ja  - „plz date me! I’m a nice guy!”

 

Alguses oli üllatav ja lõbustav, kuid ... tundub, et sellisi vestlusi on lõputult ja need KÕIK on traumeerivad, iga üksik juba eraldi. Ning hea küll - tuli internet ja virtuaalse suhtluse võimalused ja pole imelik teha alguses veidi valesamme, näiteks valada oma viha kellegi peale välja ja siis häbeneda, kui see inimene asja avalikuks teeb, eriti kui see ei toimu suhtleliselt anonüümses Redditis vaid näiteks Facebookis, kus teil võib olla ühiseid sõpru. Et ... praeguseks peaksid räuskajad juba vitsad kätte saanud olema - kas nad ei hooli, või nad ikka usuvad, et nad ongi täielikud printsid ja neile viisakalt ja koos sobiva selgitusega ära öelnud tütarlapsed käitusidki tohutult halvasti, nii et sõimamine oli täiesti omal kohal ja iga unelmate prints käituks nii? Tõesti ei tea, kuid tundub, et selliseid vestlusi ei jää harvemaks, vaid hoopis tuleb üha kiiremini ja rohkem juurde.

 

Mulle väga meeldib üks juutuuber, kes just selliseid asju ette loeb – VINCEY.

Ta küll naerab, ahmib õhku, aga ka PÜÜAB SELGITADA SEDA, et kui sa teed komplimente sooviga absoluutselt ükskõik, mida vastu saada, või kui sa viid tüdruku välja ja käitud temaga kenasti ja siis peast segi lähed, kui ta ei taha sulle oma „bobs and vegana” pilte saata või sinuga magada, siis ... sa pole teinud midagi kena, sa pole olnud kena, kui sa oled kena tasu eest. Ja kui sa kirjutad kellelegi 'tavalisele', siis tõesti võid eeldada, et ta vähemalt luges su sõnumit ja otsustas mitte vastata, kuna see on nii mööda sellest, mis teda huvitab ja ta ei taha tõrjumisega ebamugavust tekitada. Kuid väga paljude jälgijatega inimesed ju päriselt ka lihtsalt ei jõuaks iga päev kaheksakümnele tutvusesobitajale ära öelda. Ja miks ta peaks selle peale isegi mõtlema, kui hulk neist teda mõnitada ja halvustada püüab, kui ta neile "tänan, ei!" vastab? Kas sa saad olla NiceGuy, kui sa isegi ei oska teise inimese elu, võimaluste ja vajadustega arvestada? Ma nii tahaksin, et nende sõnumite kirjutajad kuulaksid, mida Vincay oma naeru vahel selle asja kohta ütleb. Kas sellest on võimalik aru saada, või on nii, nagu ütles ... üks ... naine ... paarsada aastat tagasi 🤷, et isegi kõige lihtsama asja mõistmiseks on vaja natuke head tahet. Jep! Kui sulle on kasulik mitte mõista, et mitte keegi ei pea sulle andma asja, millest sa hirmsasti puudust tunned, siis sa lihtsalt ei mõistagi, sest ei saa seda endale lubada - sa pead võitlema ja inimesed endaga suhtesse hirmutada püüdma :D

Kole-kole! 



Päevikupilte ka. Kui polnud võimalust blogida, siis pidasin ka paberpäevikupausi. Hea, kui kirja panin, millega tegelesin. Need on mõnusalt lipi-lapitud lehed - mulle vahelduseks täitsa meeldivad! :)

Eilne päev:



Ja mõned varasemad ...








Ja tänane muusikamõnu:



Comments

Popular Posts