Eila veel

Eilsed pildikesed, õieti - pildid on tänased, leheküljed eilsed: 








Ja üle pika aja tegin endale pikema ladumise kui üks kaart :)

Meetod on siis Keldi rist.

Hästi palju on sauasid - see on tegutsemise, tahtejõu, inspireerituse ja pealehakkamise mast.
Mul mingit küsimust polnudki, kuid arvan, et see räägib väga hästi olukorrast, mis mul praegu on: valmistun tibuga maale sõitma, nokitsen selle kallal tasapisi, pean seda heaks mõtteks, kuid ... kes teab, kas sellest tuleb pigem halba või head: tulevik on väga lahtine ja "õhus". Meeleolu on mul endiselt "tarmukas" :D - jälle mõõkade rüütel :D
/Hoirassaaa ja pudel rummi!/

Ainus suure arkaani kaart on lõpukaart: Armastajad.
Tajun seda siin hea kaardina, kuigi see võib tähendada lihtsalt olulist valikut. Et kas ta nüüd otsustab maale elama kolida, leiab maapoisi, kellesse armuda, või saab see olema lihtsalt üks sisukas ja lähedust veelgi suurendav kogemus :) 
💖





Ja päris lõpetuseks muusikapalake, mida Väiku mulle tutvustas - ta ikka teab neid Jaapani animeasju, sh olen mõned imelised laulud kuulnud mängude ... eee ... mitte fonoteegist, aga ... no ... mängudel on oma ... muusika. Nagu mitu lugu. Mina ei tea, mispuhul neid keset mängimist lastakse, ma pole ühtegi sellist mängu mänginud, ma mängin solitääri ainult :)

Igatahes muudkui viiuldas mul peas ja ma ei teadnud, mis laul see on. Arvasin, et midagi Yann Tiersenilt, ja siis ta ühel päeval näitas jälle :)

---


Öhöm, video jäi üles panemata 🤷


Hehe :)
💖


Comments

karikate emand said…
SOUNDTRACK! Selle muusikavärgi nimi, mis mängudel on, on 'soundtrack'.

Välja arvatud juhul, kui ma eksin haaa-haaa! XD

Popular Posts