Yay to May!

Hah! Too early? Oh, well, it must be my lil heart 💓😊 


Sain Salatoimikute kĂ”ik 11 hooaega lĂ€bi! No kĂŒll lĂ”pupoole lĂ€ks alles raskeks, aga ... ilmsel(gel)t mitte nii pikalt, et katki oleks jĂ€tnud. VĂ”rdluseks -- ma hakkasin aasta vĂ”i rohkem tagasi vaatama Supernaturali (loodetavasti Ă”ige pealkiri)  ja ... seal on 15 hooaega. Ja ... oeh! Mulle fantasy nii vĂ€ga ei meeldi kui ... ma ei tea..., militaarne/high tech sci-fi vist :D Mitte, et ma ise tehnikast ja astrofĂŒĂŒsikast midagi taipaksin, ja ... Ă”nnetuseks pole ma ka roheliste sĂ”rmedega sĂŒndinud, nii et ... jÀÀn nĂ€lga nii linnas kui maal :p Igatahes, see kohutav Supernatural ... Mul on raske asju pooleli jĂ€tta, nii et ma olen hĂ€sti palju sarju "korraks", "vahepeale" vĂ”tnud ja pĂŒĂŒdnud seda jĂ€tkata, kuid ... olen sellega jĂ”udnud kusagile viienda hooaja keskele ja ... ikka ei anna alla, kunagi pĂŒĂŒan vĂ€hemalt mĂ”ned osad edasi vaadata... kuid saan aru, et jĂ€rje peale jĂ”udmine ilmselt vĂ”tab aastaid, sest mul on raske kujutleda, et Supernaturali osad huvitavad kedagi isegi vĂ€ga leplikku (ja ma tegelikult tĂ”esti pean ennast sarjade osas vĂ€ga leplikuks). 

 Kui ma Salatoimikutest tĂŒdinud olin, siis vaatasin edasi ainult selle pĂ€rast, et kaks uuemat hooaega olid tehtud vĂ€hem kui kĂŒmme aastat tagasi ja ma tahtsin teada, kas nad saavad oma friiking pojaga siis lĂ”puks kokku ka vĂ”i, sest kĂ”ige igavam oli trall Scully raseduse ja lapsepeitmise ĂŒmber. Ja need kaks uut hooaega ... jĂ€id juba maha vĂ€ga paljudest uuematest 'salapĂ€raste asjade sarjadest'. (OMG, kasvĂ”i lihtsalt Fringe - pole vaja kaua vĂ”i kaugelt otsida!)

Ainult Scully oli mÀrksa ilusam kui nooremana ... - see oli kena. Aga tema hÀÀlega oli vahepeal midagi juhtunud, see tegi murelikuks ...

Ja ma pole ĂŒldse valiv ma siiralt usun, ĂŒldse! Mees ĂŒtleb kogu aeg, et ma loen "liiga keerulisi raamatuid", ja ta ei jĂ”ua Ă€ra imestada, kuidas ma vaatan igasugust sodi, mis kĂ€ib millimeetrigi jagu sci-fi alla :D - tema loeb enne filmivaatamist arvustusi ja sarju ta ei vaata iial. Kuid kui minu piraatleht ĂŒtleb ĂŒhe ĆŸanriliigitusena sci-fi, siis ma vaatan igal juhul. NĂ€iteks tĂ€na vaatasin 2021. aasta filmi "Doors"... Kuid on ka neid filme, millele ma annan ĂŒhe punkti viiest, mis tĂ€hendab, et ei suutnud vaadata, kuid --- igal juhul ... omg, kuidas ma pĂŒĂŒdsin ja pingutasin, alati. Alati! 

Kuid, mis mulle sarjadest on nĂ€iteks meeldinud: juba nimetatud Fringe, The Handmaid's Tale; Black Mirror; Intelligence; Agents of S.H.I.E.L.D; Blindspot; V (uuem); Firefly; Battlestar Galactica; Caprica; The OA; Person of Interest; The Arrow; Seven Days; Humans; Alphas; The Listener; Heroes; Sense8 ... ja kordades rohkem ulmesarju, mis on vĂ€hem haaranud, kuid ikka olen kĂ”ik ilmunud hooajad Ă€ra vaadanud, ka vaatamist ootavas nimekirjas on neid kĂŒmnete kaupa, kĂ”ik need Babylon5, Stargate SG1, Strar Trek ja muud natuke heroilisemad (= raskesti seeditavad) asjad :D Aa, ja mulle meeldivad ka ilusad naisninjad nagu Dark Angel ja Nikita. Ilu meeldib, veri eriti ei meeldi. Isegi Salatoimikuid vaadates keerasin sageli pilgu mujale ja tegin kĂ”va hÀÀlega "shallallallalaaa!" et mitte kuulda Ă”udseid hÀÀli, vere lirtsumist. Ja ma tĂ€iega ööksatan filme-sarju vaadates, kui kole koht tuleb ... vĂ”i isegi kui see meenub - mu kĂ”ht tĂ”mbub krampi ja ma ööksatan. Kui meil veel telekas oli, siis mĂ”nikord tulid sealt tulevaste Ă”udusfilmide reklaamid. Nii palju aastaid möödas ja ikka ma ei suuda ennast lepitada, et vilksamisi midagi jĂ€ledat nĂ€gin kogemata, reklaamipausil. Gore ja zombid pole minu rida.

Aga siis pĂ€evikud - ĂŒks lĂ”ppeb, teine algab:








Bye-bye, miss american pie ... :)

Ei, tegelt, see ka veel :)




Comments

Popular Posts