Snäks

Me tegime eile Väikuga selliseid omapäraseid panni-küpsiseid, või kõvasid väikesi juustupannkooke :D - ma tõesti ei tea, kuidas neid nimetada, igatahes teed jahust ja juustust taigna, rullid madalaks, lõikad mis iganes kujusse ja praed pannil nagu kotletti.

Selle video järgi tegime:


Hästi mõnusad tulid, külmana on juustumaitse isegi tugevam. Mees ütles, et õlle kõrvale ampsamiseks on need paremad kui pitsa ja pirukad - pole nii rasvased. Kui ma neid kunagi uuesti teen, proovin purustatud küüslauguga, sest peterselli maitse ei tulnud esile minu jaoks. Ja ma proovin, kuidas oleks veel rohkema juustuga!

-------

Hmm, olen seni fotosid arvutisse saanud nii, et saadan fotod telefonist FB Messengeri iseendale, sealt salvestan fotodekausta, ja vajadusel lõikan-muudan-varjutan-värvitan-keeran Paint programmis.

Ja täna järsku pole mul võimalik Messengeri fotode peal klõpsata!

Nii et lõpuks kopeerisin need Ctrl+PrtScr abil Painti, kuid sel viisil saadud fotod on tohutult halva kvaliteediga. 

Well, ma panen need siiski üles, aga kui mu arvuti homme paremini käitub, siis vahetan paremakvaliteediliste vastu välja :)













Comments

Popular Posts