Pikk unenägu

 Kuigi mul on sageli detailseid põnevaid unenägusid, nägin täna isegi enda kohta pika - ja, hmm, mitte eriti põneva unenäo, tegelikult :D  Ning "nägin" all pean ma muidugi silmas, et mulle jäi meelde. Ja mitte ühtegi konkureerivat unenägu pole meeles, kuigi kirjapandud unenäo lõpp oli selline uimane ja just sellistes sumbunud kohtades, kus ma mingil põhjusel ei aja enam edasi oma varasema kava liini, algab uus unenägu ja neid ma näen sageli neli tükki öö jooksul. 

Sain kohe aru, et ei viitsi tänast minikirjas üles märkida, nii et asendasin mõned nimed tähtedega ja kirjutasin tavalisse päevikusse - unenägude jaoks mul tegelikult helesinine tint algul ostetud saigi. Mõelda, kui igal hommikul peaks padja kõrvale unenäopäevikusse nii pikalt kirjutama! Ja oli palju võõraste nägudega ja tegudega detaile, mida ma ei hakanud kirja panema, nagu kuidas ümbruskonna rahvas reageeris, kes mida ütles. 

Tänases unenäos juhtus ka näiteks selline asi, et mulle pakuti 'joomaurkas' peo pealt padjanätsu (ja ma tean, et see oli seotud Salatoimikute episoodiga, kus Mulder võttis psühhedeelikume/platseebot kapslite kujul), ma ütlesin, et võtan ainult ühe, kuid kui ma võtma hakkasin, veeresid mulle peale pihul olnud kolme nätsupadjakese kintsude vahele mingid ümmargused vitamiinid ja ma ütlesin resoluutselt, et okei, ma võtan need kõik - sellise näoga, et unusta ära: ma ei hakka kiljuma ja sinuga koos omalt kintsude vahelt neid mummusid otsima. Kirjutamise ajal ei osanud seda sõnadesse panna ja pealegi polnud see põhiliiniga (Tallinnast tagasi koju Mehe juurde saamine) mitte kuidagi seotud. Aga selliseid seiku on mul alati meeles väga palju, pilke, miimikat, žeste, tundeid, minilauseid, kuid need jäävad reeglina kirja panemata, aga väga huvitav on see, et kui ma loen aastaid hiljem oma kirjapandud unenägu, meenuvad mulle ka selle unenäo kirjapanemata detailid ja põhiemotsioon!


Hakkasin unenägu üles kirjutama ja avastasin, et helesinine unenäotint on otsas. Tindi lisamine oli seekord pehmelt öeldes kohmakas.



Panin endale kohvi sisse kogemata ühe lusikatäie suhkru asemel kaks, nagu Mehele.
See oli peaaegu joodamatu.
Äkitselt saan täielikult aru, miks ma kusagil 24-26 eluaasta kandis kohvi hoopis ilma suhkruta jõin!











Üks osa Salatoimikutes oli vana vigurvända-mänguri tõttu super vahva ja täis laulukesi :)
Mulle nii meeldib Sentimental Reasons sellise lustakana, nagu siin lauldakse :)


Karl Zero singing I Love You For Sentimental Reasons from The X-Files episode, "Improbable."

9. hooaeg, 15. episood minu meelest... 💃

Comments

Popular Posts