Oo üllatust!

 Ma valmistusin mõned päevad väikestest asjadest väheste pikslitega udufotosid tegema, kuid täna Messengerist piltide kopeerimine õnnestus! Olen üllatunud, kuna veidrad tehnilised probleemid mul tavaliselt nii ruttu kunagi ei lahene :D

Siiski, kuna ma juba mõtlesin, mis tilulilust fotosid teha, siis panen tänaseks planeeritu kenasti üles.

Näitasin siin kunagi Hiinast tellitud rippuvaid kõrvarõngaid, mis kätte saades pikkusega üllatusid - need olid sama pikad kui mu sulepea! Kandes olid need veidi rasked ja materjal polnud ka parim, kuid kuna nad olid nii nunnud, siis ära visata ka ei tahtnud ja mul tuli mõte kinnitada nad seljakoti luku külge :) Mu seljakotid on nüüd glamuurse blingilisandiga! ;)







Kui ma täna Messengeri koostöövalmidust testisin, siis selle pildiga :D



Ma ei tea, kas see on kass või koer või mitte kumbki.
Nunnu näss, igatahes! :D

Comments

Popular Posts