Muzirullid, mul pole ühtegi fotot täna ...

Ma olen nüüd Salatoimikute vaatamist 'reboundinud' Briti tõsielusarjaga "First Dates".

Kui ma olen õigesti aru saanud, siis osaleda soovijad saadavad oma tutvustuse, kaaslaseootusejutu ja pildid telekanalile. Vestlusele kutsutakse need, kes kuidagi silma paistavad JA kelle puhul usutakse, et leitakse potentsiaalselt sobiv kaaslane. Saatetiim pole tahtnud nalja pärast (televaatajate rõõmuks) sobimatuid inimesi kokku viia ja selles kosjaklapitamise pooles on nii osavad inimesed, et mitu korda on kokku viidud inimesed, kes üksteist tunnevad ja vähemalt üks kord inimesed, kes on kunagi juba käinud :) (Valim hõlmab Inglismaad, Šotimaad, Walesi ja mõlemat Iirimaad.) Aga kaamerate ees toimuvad siis ühes saates mitu pimekohtingut. Üllatavalt huvitav on vaadata teiste inimeste kohtinguid :D Nad ütlevad kõige pöörasemad asju, näiteks: "Siin on nii ere valgus - kujuta ette seda elektriarvet!" :D

Televaatajatele näidatakse osalt ka varem tehtud intervjueerimisvideoid, kus küsimused mõnikord väga isiklikuks lähevad ja inimesed hakkavad oma kaotatud armastusest rääkides nutma ja ma mõtlen, et on nii mõistetav, et inimesed tahavad seda tagasi/korrata ja tegelikult olevat statistiline tõsiasi, et pikas ilusas suhtes olnud inimesed leiavad uue sellise suhte ja teised jäävadki otsima, aga kui ma mõtlen selle peale, kuidas ma ise ka selliste küsimuste peale, et millised mehed mulle üldiselt meeldivad, kohe Mehe peale mõtleksin ja temaga võrdleksin isegi kehaehitust, siis ilmselt on mul tugevad silmaklapid ees ja see pole hea stardiplats. Näiteks ma ei tahaks, et mu pimekohtingukaaslane oleks väga teadlik trendika riietuse osas (ja minu oma kritiseeriks, sest ma ei kavatse arendada teadlikkust riietumise osas), ma ei tahaks, et ta käib trennisaalis (sest ma ei suudaks mõista meest, kes raamatulugemise asemel valib trennitunnid; pärast insulti Mees hakkas näiteks kodus minitrenni tegema! - see on super!), ma ei tahaks, et ta on tervisliku toidu osas väga tundlik :D Olgu lihtne inimene, kes naudib kõike elu pakutavat lapseliku rõõmuga ja ilma süütundeta. Mul on eelarvamus, et keha ja väli(mu)se eest hoolega hoolitsevad mehed on edevad ja upsakad/kalgid ja et kui nad keelavad endale elumõnusid, siis nad hakkavad ka minu väikesi rõõme kärpima ..., et nad elavad "peab-maailmas" ja see on võlts-maailm. Ja ma usun, et nad ütleksid mulle, et ma ei soovi, et nad oleksid oma "parim mina" ja et ma ise ei soovi areneda. Kuid ma tunnen, et ma arenen kõige paremini just enda sisetunnet usaldades ja kui on olnud raskem periood, siis kui ma oleks normaalsuse ideed silmas pidades pingutama hakanud, oleks palju hullem tulemus olnud. Kuid ma ei saaks seda väidet tõestada, sest ma saan korraga valida ainult ühe raja :) Igatahes ma ei tahaks kaaslast, kes püüab olla parim, mis ta saab ..., pigem kedagi, kes tahab olla võimalikult autentne=tema ise ja ilma eelarvamusteta ka selle osas, mis temast endast saama peaks. Näiteks minul pole praegu küll mitte ühtegi eesmärki ja see tähendab, et ma olen hästi avatud selle osas, kuidas elu minna tahab. Mis omakorda tähendab reasonably muretut elu. Sa ei pea olema rikas, et elada muretult. Ja see on see "sure juba oma eluajal" idee. Ja see, et igavese elu saad sa siis, kui sul pole midagi igavese suremise vastu. Nagu kosmilised ussiaugud - on võimalik, et sa ei sõida universumi algusest universumi lõppu, vaid need saavad kokku nagu kaks punkti kahekorra painutatud paberilehel.

Aga hästi huvitav on vaadata, kui paljud vanemad inimesed ülehindavad seda, kui nooruslikud nad välja paistavad. Eks süda jääb alati lapseks ... Mina käin juba ... ma ei tea ... 13. eluaastast saadik kodust väljas ainult meigituna ja suure osa oma täiskasvanuelust olen meikinud ennast ka nendel päevadel, kus ma üsna-väga tõenäoliselt mitte kedagi ei kohta. Lihtsalt endal on parem peeglitest mööda käia :D Kui ma sain aru, et minu jaoks pole öö ja päevariietel vahet, siis ma mitte ei hakanud kogu aeg pidžaamades käima, vaid hoopis kleidikestes magama. Ma pole materjalide osas väga tundlik (ainult praeguse kleidi lukk natuke kraabib kukalt). Tore, kui pole kortsuv riie. Ma pole eriline higistaja ja mu vennanaine Z ütles ikka, et tema arvates eestlased lõõskavad magamise ajal naha kaudu oma kalorid ära, sest Vend olevat öösel alati tulise nahaga, ja palju-söömisest hoolimata sale poiss. Mees ütleb mulle sama - võtab kaissu ja siis oigab, et ma olen nii kuum, et ajan ta higistama. Mina kunagi ei higista, ainult "lõõskan" :D Meil on alati olnud eraldi tekid :p

///Harv juhtum - ma loen oma teksti üle ENNE POSTITAMIST. Ja mis tuututab mu peas: kui ma oma vanimale vennale L'le tõmbasin pähe pika blodni paruka, siis tema naine, M, huilgas otsekohe: "Täpselt nagu Onu Bella!" Ja ma olen nõus! Ja ... oma mingis vanemas blogis ma olen rääkinud sellest, et ilma meigita näen ma oma jõulise lõua ja nina ja pika blondi 'juuksega' välja täpselt nagu Onu Bella! Oli nii vahva kuulda, et kui minu nägu vend tõmbas (ooookei, mina vajutasin, tõmbasin ja sikutasin) pika blondi paruka pähe, nägi tema naine silmapilk seda sarnasust. Ja nii nunnu - sel päeval ma ütlesin oma vennale, et meie suguvõsas mis iganes vanuses inimesi võrreldes - meie kaks oleme kõige rohkem ühte nägu ... ja ta tegi hääle ja peaga sellise liigutuse nagu ---- ohh, mis sa nüüd ometi räägid, me oleme nagu kaunitar ja koletis. UwU///

Ja ma mõtlesin pimekohtingusaadet vaadates ja kaasa elades, mida mina vastaksin, kui minult küsitaks ka selliseid küsimusi nagu ... kas sa pead ennast ilusaks?, kas sa pead ennast seksikaks? ... Pärast pikemat järelemõtlemist ma vastasin esimesele küsimusele "ei" ja teine küsimus on ju -- kelle jaoks? Seksikus on nii suures osas keemia. Ma võiksin sõbrana armuda "koledasse" mehesse, kuid ma ei seksiks iial inimesega, keda ma pean inetuks. Samas ... Väiku küsis minult hiljuti, kas minu arust on võimalik, et Sa armastad kedagi ja samal ajal pead teda koledaks? Ja ma pean ütlema, et ei, ma pole seda kunagi kogenud ja mul on raske seda kujutleda. Välimus nagu kaob minu jaoks ära, kui ma armun. Ja välimus ja hea seks pole olnud asjad, mille tõttu ma olen suhet pikendanud, kui kahtlused tekivad. Minu kaks halvimat suhet on atleetliku kehaga meestega ... ja ma tean, et see on eelarvamus, nagu et ilusad tüdrukud ei saa olla head, sest neile on alati kõik andeks antud. Biokeemiline sõltuvus on olemas, kuid ... jaa, ma ikka tahaks inimest, mitte lihtsalt seksobjekti. Ma oma tubli 19-20 aastat tagasi (noh, kui Eestis internet tekkis) lugesin ühte hästi pikka foorumiteemat, kus keegi meesterahvas rääkis näiteks, et ta on 100% hetero, kuid talle meeldib seksi ajal kanda trippidega sukki ja kombineed. Naised ütlesid selle peale, et neil on hea meel, et nende peikad pole sellises riietuses vannitoast/kapist välja karanud, et "kallis, mul on sulle üllatus!" Ja selle mehe argument oli, et "tal seisab paremini". Aga naine ju tavaliselt ei seksi nokuga vaid mehega. Kui ainult nokut on vaja, siis seisavad igasugused asjad. Meest pole külge vaja.

Ja hästi huvitav on ka see, et nii mõnedki esimesest silmapilgust peale veidrad inimesed täiesti usaldavad ennast saate kosjatiimi ja kaamerate kätte/ette. Ja ma ei tea, kui palju neid kosjasobitajaid on ja mis taust neil on, kuid ... ma olen näinud seda, et see kosjakontor viib tõesti kokku inimesed, kes muidu ehk ei leiakski kedagi. Näiteks ... kuhu sa läheksid deitima, kui sa oleksid kuus kuud kandnud katseklaasilast ja samal ajal armeeteenistuses? Ja seal sellele naisele leiti väga sobiv partner! Ja mina oleks öelnud no way! Not gonna happen! Ja muidugi need giigid ja friigid ja üldse, sulelised ja karvased. Väga tasemel sobitajad on seal! :) Ükskord said kokku raha poolest rikkast ja vaimu poolest ... mitte nii rikkast perest noor naine ja norm mees. See naine oli nagu beibe, kuid ... kuidagi lapselikum ja pehme, hästi pehme. Ja see mees alguses oli seisus dying inside, ja kui tüdrkuk kempsu läks, siis ta kuuldavalt oigas ja hõõrus oma nägu - shoot me, shoot me now! Ja lõpuks, mees ei tahtnud küll edasi deitida, kuid ta oli hakanud sellest tüdrukust aru saama ja ütles talle lahkumisintervjuus, et ärgu ta lasku kellegi kriitikal naha vahele pugeda ja jäägu ta just selliseks, nagu ta on. See oli jube nunnu. Mul on osa, muide pooleli, lihtsalt tahtsin... hehe ... paar sõna öelda selle saate kohta :D

Bye, lots of luvva!



Uuuh! Nii hea, et ma "publish" ei vajutanud ja ei pea oma teksti hiljem täiendama.

Ma olen vaadanud ka true crime saateid huviga ja ... praegu ma mõtlen... kogu aeg öeldakse, et ära kutsu võõrast inimest oma koju ja ... mis juhtub maailmas pärast koroona-blokaade? Kui inimesed ei saa kokku saada baaris. Kas aastal 2025 saame nendesr saadetest teada, et see oli igasugustele psühhopaatidele hea lõikusaasta? Hope not. Kuid siiski kujutlen, et need inimesed, kes praegu mõtlevad kaaslase leidmisele, on jube kehvas seisus. Mõnes riigis ju ei tohi väljas käia isegi jalutamise mõttes! On mingid teemad, millega seoses tohib välja minna. Näiteks koeri tohib jalutada. Kas nad kõik võtavad koerad, et tohiks vastassooga ... okei, ihaldatava sooga kokku saada?


Heh, ma niisama, don't mind me ... 



Heiiiiii, veel üks asi :D

Ma viin Väiku üle mitmeteist aasta suveks maale, koos endaga muidugi. Ja Väiku meeletult kardab putukaid. Õnneks meil kuuendal korrusel pole kaua olnud suuremat sääseprobleemi, kuid aastaid tagasi paaril suvel oli, ja Väiku täiega äratas meid nuttes üles kell neli öösel, kuna tema toas oli üks sääsk - ta kartis ja ei saanud magada. 

Maaleminekut ja tema tohutut putukahirmu silmas pidades tellisin ma meile mõlemale ........... mesinikukostüümid. Loogiline, kas pole? Selles kohas, kus minu Venna Lääne_Viru maamaja on, on mõnel aastal meeletult tigedad sääsed. Ma mäletan, et Z jättis mu oma beebit vaatama, kui ta midagi toast tooma läks ja ... ma EI liialda ... ma mõnikord ei suutnud valida, kelle pealt sääski ära vehkida, kas minu või beebi pealt. Kohutav lehvitamisetants käis kogu aeg, kuid mõni kord ma pidin oma käed enda jaoks eraldama, jättes tillukese tüdruku sekundiks sääsearmee rünnakule vabaks. Väga häbi ja uskumatu siiamaani. 

Aaaaanyway. Ma tellisin meile MESINIKUkostüümid, sest ma tahan Väikuga hilisõhtuti lõkke ääres istuda ja nii edasi. Aga kui ma seda Mehele rääkisin, ajasin sõnad natuke sassi ja kuulutasin, et ma tellisin meile MESILASE-kostüümid 😭

Comments

Popular Posts