Pildistada ei viitsi ja valgust ka pole ...

 ... aga tahtsin jagada üht tillukest laulukest, mida VT mõned päevad tagasi tutvustas ja mis mul nüüd kogu aeg kummitab, ka sel ajal, kui ma temaga juttu ajame, animesarju vaatame, kallistame ja sööme :)


Et see postitus nii igav poleks, panen mõned naljad, mis just äsja mingi tundmatu bändi FB lehelt leidsin :)















Maski taga :D
















Need lapsepõlve süütud, muretud mängud ... :)






Mul koroonavaktsineerimise kohta enda huvidest lähtuvat hoiakut pole, kuna ma ei käi kodust väljas ja pole seetõttu jube kaua (nagu paar-kolm aastat?) isegi nohus olnud ega ka midagi köhatuselaadsetki kuuldavale toonud.
Kui palutakse kohale tulla, küllap ma lähen, teiste inimeste jaoks, kes õigustatult kardavad mittevaktsineerituid, kuna neil on hapra tervisega lähedasi. Ma ei taha olla süüdi selles, et inimeste elus on rohkem hirmu. It's not about me.

Muude korraliste vaktsiinide osas olen ma vaktsineerimise poolt, sest veetsin titana ise terve aasta Tallinnas tuberkuloosihaiglas, mille tulemusel mu pere oli mulle täiesti võõras ja ma oskasin ainult vene keelt, ja mu õel oli nelja-aastasena läkaköha, mida on kohutav kogeda ja täiesti talumatu kõrvalt vaadata..., ja teha midagi ei saa; sa näed endale kallist tillukest keha rappumas, silmist, ninast ja suust tilkumas, hirmsaid hääli tegemas, pisarais silmad tulipunases näos surmahirmus abi palumas, samal ajal kui kurgus kõik muliseb ja koriseb... mitukümmend korda päevas! Ma suutsin teda ainult kaks korda haiglas vaatamas käia, sest ma ei suutnud taluda seda, kuidas ta ennast tunneb, millise valvsa õuduse toob kaasa iga väike kurin kõris. Kui see ruttu üle ei läinud, tormasin ma alati medõe juurde, kes ju ka ei saanud midagi teha, kehitas piinatult õlgu ja andis Mukaltiini. Õe läkaköha kordus ka teismelisena, kuid siis elasin mina juba Tartus ja seda pealt ei näinud-kuulnud. Ta "ravis" seda vähemalt alguses kodus ja kaotas vähemalt ühel korral üksi kodus teadvuse, kuna ei saanud hingata. Ma ei paneks oma lähedasi mitte iialgi sellisesse olukorda. Olen üsna kindel, et ka kõik teised soovituslikud vaktsiinid - difteeria, mumps ja mis seal veel on - väldivad sama ohtlikke, ebamugavaid ja potentsiaalselt letaalseid haigusi.

Okei, see ei saanudki naljakas post.
Wut can a girl doo?!
Kukkus välja nii, ja kes olen mina, et ennast tsenseerida 😁

Comments

Popular Posts