NOOOOoooooo!!!

 Jätsin eile õhtul rõduukse ülevalt lahti ja ärkasin 'hundilaudas'. Juhtumisi läksin eile õhtul magama mitte ainult pidžaamas, vaid lisaks ka paksu fliisist hommikumantliga, pluss - mul on 2*2 meetrine suletekk ja külma ajal teen ma sellest kahekordse 1*2 meetriteki! Ma vajan magamiseks värsket õhku, nii et ... ma ütleksin, et isegi minusugusele külmafoobikule on külm tuba kergem kui mõned lämmatava õhuga suveööd ja sääseööd. Aga jah, mitte mingit kella viiest hommikujoogat täna küll ei tulnud. Ma 'hüberneerin' oma keskmisele kuumusele lülitatud elektrimadratsil (maksimaalne kuumus kõrvetab kannikaid, kolm eri kuumust ongi) ja mõtlen väga pikalt, enne kui varba üle ääre sirutan. Siiski - esimene asi, mis ma täna tegin oli, et kui ma kuulsin, et Mees on üles ärganud, lidusin ma tema juurde ja tarisin ta kättpidi oma tuppa kliimašokki saama :D

Väiku vajab samuti värsket õhku, aga - ta on nagu tundetu külma suhtes. Tema kätenahk võib minna punaseks ja krobedaks lausa lõhedeni (ja ma kujutan ette, et see peab olema valus), kuid ... ta VAJAB kargust. Ja ... ma unustasin küsida, kus ta seda hoidis, kuid tema toas JÄÄTUS ÖÖ JOOKSUL TÄIESTI LÄBI 1,5 liitrine veepudel.

Räägitakse, et mõned inimesed on külmakartlikud. Kui ma kaalusin hästi vähe, siis ma ütleks, et ma olin külmakartlik, sest ... mul olid enam vähem veresooned kontide peal ja nahk veresoonte peal, ja mul oli külm ruumides, mis kõigile teistele olid täiesti okei. Nüüd olen ma pehmem ja soojem :), aga säilinud on selline asi nagu külmafoobia. Kui õues on üle 17-20 miinuse (ka siis, kui ma 100% ei pea õue minema), ei julge ma enam üldse liigutada ja ma võtan ühendust suurema osa inimestega, keda ma armastan ja küsin, kas neil on küttepuid või korralik keskküte korteris, kas neil on kodus süüa (kui neil on kasvõi ainult kartuleid, on see minu meelest juba okei, sest mina ka ei nõuaks muud - kartul, makaron, tatar: peaasi, et õue minema ei peaks), kas nad kardavad või on okei.

Pole õige kutsuda mind külmakartlikuks, sest see on midagi palju hullemat: kui kui on üle 17 kraadi külma, siis minu jaoks on maailmalõpp käes ja mul on tunne, et keegi meist ei tea, kes homme elus on 😭😭😭

Comments

Popular Posts