Täna on paberikraam praekartuliga, hehe :p

 Olen olnud laisk päevikupidaja ...


Tellisin Väikule ka Hiinast hunniku paberikraami ja saatekulude mahavõtmiseks pidin mitmeteist euro eest endale ka asju tellima :) (saatekulud on muidu 20 eurot, nii et rahalist võitu otseselt ei tule, aga ühel puhul on vähemalt materiaalne kompensatsioon ;)

Sain hästi nunnu rohelise märkmiku, kahjuks pildistamisel on värvid nii tuhmid...


Ja mulle hirmsasti meeldib, et esimeses osas on joonelised lehed, teises tillukesed ruudud ja kolmandas osas valged lehed :) Hoian seda mõnda aega, enne kui kasutama raatsin hakata.
Kaanesisene leht on ka heleroheline, aga ... üldse pole näha :/








No see sisekaas ... see on hästi armas pastellroheline tegelikult.



Ka ostsin endale kolmeeurosed lillad, rippuvad kõrvarõngad liblikatega ... - ei pannud tellides tähele, et need on hullult pikad! :D



Mul on kohvitass praegu siin arvuti kõrval ja pool presskannu on veel täis ka..., täna jõin vahelduseks piimakohvi, aga pildile ununes lisada 😅 - mu enda jaoks annab see alati teiste inimeste paberitele tublisti juurde, kui on kohvikruus ja/või küünal ja/või kass juures :D 

/Kassi nägin täna öösel unes küll. Ta oli meil rõdul elanud ja ühel hetkel tuli mu isa kohvriga rõdult, kass volksas ees ja kohver tilkus kassipissist. Mul tuli järsku pähe, et võtsin kassi ja unustasin talle liivakasti hankida, nii et õnnetuke oli vana, kõvade külgedega kohvrit kasutanud. Aga unekassi nagu ka ei saa pildile ilu lisama paluda ... /

/Muide, mulle tohutult meeldivad isegi kohvirandid, noh, kui tassi alt on veidi kohvine ja tassi oma paberite pealt ära tõstad, siis seal on suurem või väiksem poolring või ring - nii meeldivad mulle, et olen mõelnud, et peaksin neid joonistama õppima... sest ma mõne teksti puhul ei taha, et kiri laiali läheks :D/

Niisiis kohvi asemel panen eileõhtuse toidupildi.
Mul on viimastel aastatel kombeks oma ajutöö vähendamiseks süüa pikalt ühtsama toitu. Praegu on hakklihaga hautatud rohelised oad ja erinevad paprikad + keedetud või praetud kartul. Nii hea on, et mõtlen, et jään seda pooleks aastaks sööma :D, aga tegelikult on mul alati nii, et vahetan menüüd ja mõtlen, et nüüd jäängi seda sööma - see on nii hea!, aga 1-2 kuu möödudes järsku enam ei taha ja ongi kõik. Tuleb poepirukaid süüa enne, kui suudan välja mõelda, mis piisavalt tervislikku, vähe raha ja valmistamisjõudu nõudvat toitu ma nüüd sööma hakata tahaksin.


Bye! :)

Comments

Popular Posts