Nii palju mõtteid, nii vähe aega :D

 Ei, tegelikult ... 

... ma täna tegin ära ühe lõpuks ainult kolme tihedat keskendumistundi nõudnud asja, mida kolm nädalat edasi lükanud olin. Mul on selline tunne, et peale säästukaardiarve õigeaegse äramaksmise ja retseptide väljaostmise enne, kui need kehtivuse kaotavad, mul nagu muud pilve polegi enam pea kohal :) Äkki saan tasapisi jutustama ka hakata - nüüd, kus see surve on turjalt, peaks aega hakkama olema :) Jutustada tegelikult oleks palju, aga ma pean tasakesi, sest ...


Sest ma pole isegi sellest aru saanud, miks ma uue blogi tegin. Kavatsesin siin esineda praktiliselt ainult päevikupiltidega, sest kirjutamine hakkas mulle tunduma vähemautonoomne, kui mu blogil oli üle 50 lugeja või nii :D ... Aga tunnen, et jutud hakkavad mulle peale tungima. Ja tunnen, et ma millegipärast ei taha neid orkaaniblogis rääkida, kuigi need pole sugugi erinevad juttudest, mida seal rääkisin! 

--- Aga tõenäoliselt kuidagi ikkagi on, sest miks muidu uus blog, eks? ( Ma ei nõua endalt ratsionaalsust ja piiritlemist. Ma teen muutus-vajaduse-otsused enne järeldusi ja kokkuvõtteid.)

Kes olen mina, et oma sisemisele sundusele vastu astuda? :D 

Olen viimasel aastal püüdnud vastata teiste inimeste vajadustele ja olla tubli/righteous ja ... ehh, see ei lähe minu puhul ikka kohe üldse.

Kas te olete tundnud, et soovite väga kellestki lugu pidada ja teda ausaks jäädes toetada, kuid näete, kuidas see kunagi tark, suur ja ilus inimene püüab teiega ja teistega manipuleerida ja .................

It's been hard, beibs.

Õnneks on asi väljapool minu kolmelist peretuumikut.


---

Ma alustan kõige viimasest teemast, millest kirjutada olen mõelnud :)

Avastasin eile Instagramis ühe eestikeelse lehe eestikeelsete neti-ahistamistega. (SIIN - aga see on väga kole, nii et ma tõesti ei soovita lugeda.) Olen YouTube'ist vaadanud mingit ingliskeelset rubriiki nagu r/nicegirl & r/niceguy, kuid polnud isegi mõelnud, et eestlased võiksid ka oma maakeelseid kogemusi koguda.

Lugesin ikka päris palju postitusi muudkui aga minevikupoole ja minevikupoole. Tasapisi sain aru, et ükskõik mis seksuaalsetest pakkumistest mind häirib palju rohkem rõve kõnekeel. Ühel (või äkki äärmisel juhul kahel) juhul meespool pakkus/uuris viisakalt võimalust 'värkimiseks ja särkimiseks' ja naispool oli nii vihane, et esimese asjana ropendas vastuseks (ja muide - IG kommenteerijad tunnustasid seda; piisab interneti olemasolust, et aru saada, et homo nimetamine sapiensiks oli liialdus :) ). Ja mina ka ei tahaks oma telefoni saada seksipakkumisi, kuid ma kinnitan, et kui mind roppudesse kohtadesse saadetakse, ehmataks ja puudutaks see mind veel rohkem. Ühesõnaga - seksuaalsest pealetükkivusest TUNDUVALT enam häiris mind väga laisk, lohakas ja lugupidamatu keelekasutus. 

Nimetuid nilbikuid oli ka tuntud inimeste seast ning ma tunnen, et tänapäeval meid juba kaitseb see, et me teame, et me võime öelda "fotošopp" ja "fabritseeritud tunnistused" iga asja kohta, sest neid on tõesti tehtud! Me võime alati öelda, et meie pole kirjutanud ja see on mingi inetu valelik sopaloopimine 'kadetsejate' poolt.

Ja tõesti - kui nimed on välja öeldud (sellel lehel pole), siis TÕESTI tuleb kahelda. Nii lihtne on inimese mainet rikkuda! (Mina olin alati #teamJohnnyDepp. Lihtsalt otsavaatamise järgi.)

Ja üks erijuhtum ka sellelt lehelt. Vabandust, kui keegi seda lugenud on ja ma mingi olulise vea teen - ma ju ei lugenud neid asju meeldejätmise mõttega - , kuid üks mees uuris võimalust, et ta läheb välja naisterahvaga, kellel on jalas mustad läikivad retuusid, mustad hästi kõrge kontsaga kingad ja selline korsett-vöö ja vist oli ka must miniseelik. Ning see oli pandud ahistamise-lehele #seepoleokei. Mina tundsin, et mul läheks ehmatusest ja häbist küll turi tuliseks, kui ma sellise kirja saaksin, kuid ma saaksin täiega aru, et see on minu probleem. See mees otsib nõusolevat/kaasa-tšillivat kaaslast ega püüa kedagi ahistada ega vägistada.

Väidetavalt on ainult 5% naistel seksuaalsed fetišid, aga päris paljudel meestel. Ja mul on selle tõttu meestest nii kahju. Sa oled millestki vaimustuses, kuid ei leia partnerit! Ja kujuta ette kui raske on veel siis, kui peale partneri vajad sa ka pealtvaatajaid nagu see läikivate retuuside mees! Mul on väga kahju, aga ... meestele peaks keegi ilusasti selgitama, kui väike võimalus on, et naine on huvitatud või isegi salliv, kui sa keset ilusat suhet välja plartsatad, et seks oleks veel parem, kui naine oleks paljas ja TEMA kannaks kombineed, sukahoidjat, sukki ja kõrge kontsaga kingi. Isegi kui see naine on varem siiralt õhanud, et ta ei kujuta ette, mis võiks teie armuloole takistuseks saada - trust me - see võib! :D Kui minu Mees lubaks mulle põnevat üllatust, jätaks mu magamistuppa ja siis kobistaks vannitoast välja kõrge kontsaga kingades, sukkades ja kuni kõrini siledaks raseerituna, siis ... kuigi me oleme 21 aastat abielus olnud ... mul tõesti läheks aega, et seda pilti oma mälus tagaplaanile matta ja talle andeks anda :D

Kuid sellised asjad juhtuvad ja mehed isegi ei kujuta ette, et naisi reeglina huvitab selline seks, kus mees huvitub naisest, mitte enda või tema kingadest, sukkadest, neetidest ja muust, kuid ma näen, et meestel on seda raske uskuda. Ma mõtlen, et mina olen ilmselt fetišisti vastand - minu soov seksile on, et vähemalt minu jaoks kõik kaoks, mitte et miski detail (näiteks punased püksikud) poleks esil. Ma pole mänglev tüüp, ma võtan seda asja väga tõsiselt :D ja soovin palju, kõike, ma soovin, et maailm koos minu ja Temaga kustuks! :D  Ilmselt pole lihtsamat/labasemat seksuaalsust kui minul on, kuid - sellega pole iial ka probleeme olnud :D Probleemid on just neil inimestel, kes vajavad kas mingit erilist atmosfääri, mingit erilist eelmängu või mingeid kehasse mittepuutuvaid materjale, esemeid, elemente seksi juurde või lausa käivitamiseks.


Ja mida ma sain teada eile sellelt #seepoleokei lehelt: kui naine ütleb ära, siis liiga paljud mehed mitte ainult ei solvu, vaid kukuvad mõnitama vastuseks. Teate, mida üks mees ütles, kui naine ei tahtnud temaga tegemist teha? "Su laps on (ka?) kole!"

😡😡😡


Nii et ausalt - see IG leht on vist kõige koledam eestikeelne asi, mida ma iial näinud olen ja ikkagi ma mõtlen, et me peaksime püüdma aru saada, mis nende meestega toimub? 

Nüüd ma lähen küll väga meinstriimist kõrvale, kuid ma arvan, et meil kõigil on võimalik üksikisikute kaudu maailma tervendada ja püüda teist inimest oma sooja, hoolivasse ja mõistlikusse energiasse haakida. Mõned naised sellel lehel toodud dialoogides püüdsid, mõned mitte, kuid ma arvan, et mees vajab naiselikku vastust, et ärapööranud rüblikust saaks kasvada mees. Õigustatud põlgus pole kunagi midagi head teinud - vastupidi aga küll ja küll.

Muide, ma pole nii naiivne, et mitte teada, et kaastunnet tõlgendavad mehed huvina.

Siiski... 😅



Soovitaksin hoopis selliseid internetisuhtlusi:


Miks mitte! Üle viie aasta öeldud soojad sõnad võivad südame kokku tõmmata. Näiteks mina Ceciliale ei kirjutanud mingid ... 5-7 aastat ühtki sõnumit, aga ta oli alati mu sõber ja ma armastasin teda - ta oli mul meeles iga nädal kindlasti - nagu tegelikult väga paljud armsad inimesed :)

(Ceciliale sõnumit saates ma polnud purjus ega ka millegi muu mõju all :D - ma olengi selline :D !)
Selle pärast on mul vist raske üksildust kujutleda: ma elan koos inimestega, kes on minu vastu kasvõi korraks hästi ilusad ja soojad olnud. Väljendatud armastus ei tähenda kohustust. Kuid see on ikkagi tõeline armastust ... vbl isegi: mida vabam kohustustest, seda tõelisem.








Laske ma nüüd teen päevikupilte - seesinane on tegelikult 'espetsiaalselt' päevikupiltide blogi.


Esimene jaanuar: kõik on veel nii korras ja ruuduline :)


Morsiklaasis on vein, sest mul oli kolm tundi täna elus raske! :)



Sellelt lehelt: ma pole kunagi ilusamat/ilusamini tsitaati (maha) kirjutanud :)
Nagu ... ma pean silmas ... mina ise kujundasin selle, teate! :)



Kahjuks pean ütlema, et see tsitaat kirjeldab suurt osa minu eelmisest aastast.
Ei olnud mõnus aasta, mis ma oskan öelda.

(Et mitte diskrimineerida 0,2 isikut, kes siin on, aga inglise keelt ei oska: "Kõikidele valgusallikatele, kes otsustasid tuhmuda, kui mina kobasin pimeduses: aitäh, et te õpetasite mulle, et mu oma väikesest valgusest piisab mulle täiesti!"
 Paraku on see minu möödunudaasta kokkuvõte - õnneks ei käi see Mehe ja VT kohta, vastupidi.)

Jaaaa ... ega ma kaua suuda ruudus püsida - kohe läheb lippimiseks ja lappimiseks :)

(see on tänane ja poolik)




Nii, see on minu lemmik leht möödunud aastast - värvid kahjuks pole õiged, peaksid olema sinisemad.





Ka kena :)



Ja see lehevahe on ikka veel lõpetamata ...




Mmm, veel üks asi, millest täna kohe rääkida tahan: mu unenäod on liiga aktiivseks muutunud. Mitte keegi pole mulle mitte kunagi öelnud, et ma räägiksin unes, kuid viimased kolm kuud ärkan ma iga nädal mõned korrad üles selle peale, et ma räägin ja/või ulatan/võtan vastu midagi JA räägin seda tehes saateks.
Eile näiteks ärkasin kell kolm öösel ja püüdsin ehmatusega meenutada, kas ma külalisele voodi ikka ära tegin? Tasapisi sain aru, et külaline oli unes.




...
I won't forget
All the times I've waited patiently for you
And you'll do just what you choose to do
And I will be alone again tonight my dear

...




It wuznt a good year, me luvz 😑

(Kes seal eespool rääkis ebakorrektse kirjakeele häirivusest? Litntšige ta! :D )


Comments

Popular Posts