Kolmapäeva hommik

 



Eilne päev ...


Mu telefonil tekkis vahel imelik number alla vasakusse nurka, ja king oli kõrval.
Umbes nädal tagasi sain aru, et telefon loeb mu samme. Kuna mu telefon elab koos minuga voodis, kööki, majapidamistöödele ja isegi poodi ma seda kaasa ei võta, siis pole tal tavaliselt midagi lugeda. 
Eilse päeva veetsin uruloomana, aga et natuke liigutada mõtlesin, et vaatan, kas ja kuidas telefon mu ühest toaservast teise tammumist loeb: lühikese ajaga tammusin üle 1000 sammu. 
Käisin kikivarvul, et natukene raskem oleks :)
See igapäevane soovituslik 10 000 peab küll köki-möki olema!


Tänane hommik






Tsitaadid.
Kirjutasin selle uue üheeurose sulepeaga.
Parem, kui esimese prooviga tundus! :)
Olen väga rõõmus, et mul on nüüd peenikese sulega sulepäid, sest teised on vist kõik medium sulelaiusega mul, pluss siis muidugi päris laiad 'kalligraafiasuled', millega mina lihtsalt kirjutan oma käekirjaga ja raskemini loetavalt ning nimetan selle kalligraafiaks :D
Miks ma ei püüa õppida kalligraafiat - 
ma pole suuteline ligilähedaseltki ühesuurusi tähti tegema, kui ma aeglaselt kirjutan. 
(Kuupäevad on kirjutatud piiravat teipi kasutades.)



Kõige ilusam õhtupalve, mida ma kuulnud olen:


Ja niisama tsitaate :)








Bye! 💖



Comments

Popular Posts