Kolmapäev, 6. jaanuar 2021

 Olen kõiges, mis puudutab paberikraami ja isegi kunstitarbeid, ahne ja muutuva meelega. Mõnikord on mul palju päevikuid, sest tahan iga teema erinevasse kaustikusse kirjutada. Mõnikord on päevikute stiilid väga erinevad. Mõnikord teen samasse märkmikku erinevad stiilid, kuid alati pole see võimalik, kuna mingi stiil nõuab teises suuruses ja kvaliteedis lehte.

Mu märkmikud ja pliiatsid teevad mu nii õnnelikuks, samas tunnen jubedust mõeldes, kui palju ma neile olen kulutanud ja kuhu ma nad kõik panen!?

Ja mõnikord mõni asi lihtsalt ei hakka töötama ja ma pean ta ära viskama.

Tellisin Eestist Lamy sulepea - kõige kallim, mis mul on: 22 eurot.

Ma ei teadnud, et Lamyle lähevad ainult Lamy tindipadrunid ja äkki seal trügides nihutasin midagi paigast, sest nüüd ta laseb läbi - kui ma korgi maha võtan, on seal alati loiguke sule peal, mis enne kirjutama hakkamist ära kuivatada tuleb.



Et sellega üldse kirjutada, pean sulepea ümber keerama salvrätiriba. Sellegipoolest saavad sõrmed tindiseks, kirjutada on ebamugav (sest minu jaoks oleks loomulikum veel altpoolt kinni võtta, kuid siis ma oleks kogu aeg nõginäpp) ja käekiri tuleb nõrgem.


Pärast ühe väikese tsitaadijupi kirjutamist:



Ja siin on Lamy kõrval mu kõige odavam - roosa kahe-eurone sulepea!
Sellel pole häda midagi! :)
Kuigi ... see pole ka mu parim sulepea.






Minu parim sulepea on see sinine. See maksis vist 8 eurot.


Päevik on teine mis eile :D
Aga eilset ma kirjutan ka tasakesi edasi. Mul on vaja vahepeal vaadata täiesti sirgeid tulpasid, kuigi tean, et väga tüütu on lugeda, kui realõpu täitmiseks on igasugustest reeglitest ümber vaadatud ja et rida lõppeks ettenähtud kohas, on kasutatud ka numbreid :D


Vahel ma tahan värvilist, vahel must-valget.
Vahel tahan sirgeid servi, vahel suva kujuga rebitisi teksti serva ...




Igal juhul ... nii ilus kui see Lamy ka on, on ta kasutamiseks liiga tüütu. Pesen ta korralikult puhtaks ja jätan alles, esialgu ...; ma muidu pigem viskan ja annan asjad ära, kui saan aru, et ma neid ei kasuta. Õde küsis, kas mul on meigivahendeid, mis mulle ei sobi ja mul on aja jooksul olnud küll, aga ma viskan nad alati ära kohe, kui saan aru, et jätan selle alati kõrvale, sest sellega on mingi probleem - on ta siis tükiline, ärritab silmi, ei jää hästi peale või veel midagi muud. Aga seda ilusat sulepead on esialgu kahju ära visata. 
Kuna mul on nüüd musta tindi sulepea puudu, tellisin endale SheIn'ist viiese paki sulepäid 5 euro eest :)
Loodan, et need odavusest hoolimata kirjutavad :) Seni lasen vanade tuttavate tindipliiatsitega edasi :)


Bury me at sea ...



💖😊💖

Comments

Popular Posts