Kohvi täna polegi!

Tegelikult sai presskannutäis kohvi täna nii ruttu alla neelatud, et see pildile ei jõudnud.

 Lõpetatud eilne ja üleeilne 'kõva kaanega päevikus' :)


Selles päevikus püüan ma teha sirgeid tulpi, unustades igasugused realõpureeglid ja lisan vajadusel isegi numbreid, et rida lõppeks õige sirge peal :D.
"Kaunistused" on nagu alati, kas pakenditelt, ajakirjadest-ajalehtedest, infolehtedest, reklaamidest välja lõigatud või ka lausa odavad Hiinast tellitud kleepsud. (Mitte, et ma viimase üle uhke oleksin, see on ikka üsna piinlik, et ma suurema osa vajaminevast - ka nt dušikardinad ja tabletidosaatorid jne - Hiinast tellin, aga --- need on seal lihtsalt nii palju odavamad! Endale ostsin ma kunagi Eestist nädalase, nelja igapäevase lahtriga tableti(vitamiini)dosaatori 27 euro eest, Mehele samasuguse Hiinast 4 euro eest! Häbi on küll, aga eelistan hiinamaist.)





Mõtlesin siin, kas ennast koroona vastu vaktsineerida, kui kord ka minuni jõuab. 
Ega ma ise mõelda ei oska, nii et küsisin VT ja Mehe käest, mida nemad teeksid.
Väiku ütles, et tema vaktsineeriks kohe. Mees ütles, et kui tasuta saab ja kannatab sügiseni, mil ta niikuinii iga-aastasesse kontrolli peab minema, siis tema ka vaktsineeriks. Nüüd ma mõtlen ka, et oleks viisakas ennast vaktsineerida, kuigi ma põhimõtteliselt kodust väljas ei käi ja kui ma mõtlen selleks kodust välja minemisest, kipub väike vääks peale ... :D


Muide, siinkohal oleks sobiv teha väike update õueskäimise teemal.

Te ju teate, kui oluliseks peetakse värskes õhus viibimist ja liikumist. Kuna mul on väikelapsest peale hapra tervise, peavalude ja unega probleeme, on mu kõrvad seda juttu täis tuututatud, kui oluline on õues liikumine. Ma arvan, et ma olin 36-37 aastat vana, kui ma järsku taipasin, et ma olen end kohusetundlikult õue jalutama lohistanud üle 20 aasta ja mingit head tervist ega õues mõnulemise harjumust pole tekkinud (erand: maakohad!). Et kui kaua ma, totu, kavatsen teha midagi, mis ei mõju, lihtsalt teiste inimeste sõnu uskudes, et see mõjub? 
Jäin järsult koju ja 
- ei hakanud mu pea rohkem valutama, vastupidi;
- ei hakanud ma halvemini magama, vastupidi;
- ei hakanud ma sagedamini haigestuma-külmetuma, vastupidi;
- ei muutunud ma veelgi jõuetumaks - VÄGA VÄGA VÄGA VÄGA VASTUPIDI! Ma võtsin kaalus juurde ja jõudsin normaalkaalu ilusti välja! Sellega seoses muutus KÕIK kergemaks! Sain aru, et kui sa oled tugevas alakaalus, siis isegi istumine võib olla selline kardiotrenn, et sul ongi võimatu juurde võtta: iga liigutus kurnab nii kohutavalt ja sööb uskumatus koguses kaloreid ära.

Olin üle 20 aasta trööbanud teha midagi, milleks mul jõudu polnud!

Kindlasti see kogemus andis mulle tohutu lükke autentsuse ja eneseusalduse suunas.
Statistika ja loogika ei tohi käia üle sellest, mida sa enda sees tunned.

Siiski - kui ma poleks nii hullusti rüganud, ei suudaks ma kedagi veenda, sest kõik teavad, kui oluline õuesolemine on. Nüüd võib-olla suudan, ja muidugi - asi pole õuesolemise kahjulikkuses vaid selles, kui su keha on väga vastu millelegi, mida 'kõik' soovitavad. Tasub soovitusi proovida, kuid uskuda tasub alati oma keha.

💚💛💜

🙏

Comments

Popular Posts