Ennustus 2021. aastaks

Ma pole kaartidega juba palju aastaid ühtegi suurt ladumist teinud ja uueaastaennustuse tegin ka kolmekaardilise.

Kasutasin Thoth' taro kaardipakki.

Ennustus ütleb, et - ma pean ikka veel mässama õiguse eest olla mina ise ja ma pole veel saanud üle sellest kohast, kus ma pean kaitsma oma vaimset/spirituaalset ülesehitust ja elulaadi. See on olnud paaril viimasel aastal püsiv teema mu elus ja ... ma olen üllatunud, et see tuli uude aastasse kaasa. Ma mõtlesin, et olen selle lõpetanud. Kahtlustan, et alguse, keskpaiga ja lõpu asemel tahavad kaardid mulle näidata minevikku, olevikku ja tulevikku, aga mis mul selle minevikuga asja? :D

Nujah, autonoomsusmässule järgneb vabaksrabelemine ja sellega kaasnev joovastus, elurõõm, ekstaas, mis pole vaikne ja armas, vaid võib kiskuda üsna  pööraseks. 

No kuulge! 😲

Lõpuks on rabelemised rabeldud, võit tähistatud ja ma saan hakata jälle õrnasti enda, oma kallite ja kõige olulise eest hoolitsema. Tärkab selline noor paradiisikene, mis ei voha minupoolse hoolitsuseta, aga linnulaul, liblikad, mesilaste sumin ja maasikalõhn saavad igatahes olema, päikeseline rahu jõuab kohale. Vähemalt nii arvavad need kaardid :)

Kaardid olid siis: Mõõkade Printsess, Iha ja Hoolitsus/Ettenägelikkus.

Ütleme nii, et vähemalt oli seda jada tohutult kerge lugeda, kuna selline järgnevus on psühholoogiliselt usutav; ma pole nii hea, et iga kord kaartide järgnevuses lugu näen ja ma kasutan tähenduste vaatamiseks endiselt raamatuid või internetti.



Minu taro-kaustik - Väike Prints:






Ja üks päevikuleht ka:



Põgene, vaba laps, Alice Phoebe Lou moodi :) -


Sheeeeeeeee cut a hole in a fence and she ran!

Sheeeeeeeee left her troublesome prison behind ...




Comments

Popular Posts