Viimased päevad

 Varem näidatud leht lõpetatud kujul:








Mõned lehed tulevad nii koledad, et hakka või kurvaks ...



Teine lehepeletis, aga ka siin on säilitamisväärt ristkülikuke :)




Hakkasin lugema John Steinbecki "Karbitänavat"



Tänane - ja muidugi lõpetamata:









Kui lehed liiga koledad hakkavad tunduma polegi teha muud, kui kirjutada ühte ruutu kaks rida ja ignoreerida poolitamistavasid. Nii tundub kõik silmale väga kenasti korras :) Mind ülelugemisraskused muretsema ei pane, sest kui vaja, küllap luubi leiab ... ma pigem teen neid selle pärast, et mul on kompulsiivne vajadus kõik üles kirjutada, mida ma teen. Muidu mul on tunne, et ma ei teegi midagi. Sest tegelikult on tõsi, et kui ma oma tegemisi üles märkida ei viitsi, siis ega ma midagi muud ka teha ei viitsi.

Bye! :)


Comments

Popular Posts