Laisad pühad

 Pühad on meie perele alati natuke imelikud ... Aga piparkooke võib ikka teha ja tavalisest rohkem mandariine süüa :) Ja no VT on ikka meie Väiku, nii et tema saab kingitusi ka :) Kergenduseks seegi, et pandeemia tõttu pole suurt külalistekartust, aga ... siiski oli ... see kartus oli nii kurnav, et vahtisin suurema osa 'pühadest' arvutist seriaale.


Tegin lõpuks mõned fotod, kuid avastasin, et ma väsin ära mõttest nende hulgast midagi välja valida! Selle pärast ma lepingi halva kvaliteediga fotoga, et kui ma rohkem teen ja need hästi välja tulevad, siis ma panen kõik, mis on mõttetu, kuid valida ma ei oska - valik on, kas panen kõik üles või ei panegi midagi, kuna olen valmisest nii väsinud :D

Huvitaval kombel on nendel fotodel värvid nii head - minu silm näeb samu värve, mitte midagi ei pidanud muuta püüdma või teravdada üritama, mõnda kärpisin suti ainult ja üht keerasin ... Hmm!...






Sušit tellisime eile :)








Nothing is lost forever.


"Not everything that is faced can be changed, 
but nothing can be changed until it's faced."
-James Baldwin




Toredat aastalõppu! 😘

Comments

Popular Posts