Ja vahelduseks jälle juuli ...

 Ma pole suutnud otsustada, kas panna vanemad päevikuleheküljed vana kuu alla või selle päeva alla, mil ma need pildid teen. Kõik üles pandud pildid on tehtud nüüd sügisel, kuid ma olen juuli-asju pannud nii novembrisse kui ka tagasiulatuvalt juulisse, mis on ilmselt kõige halvem variant ..., kuid mõnikord ma tahan kindlasti õige kuu alla panna, ja siis saan aru, et lauakalender näitab hoopis teist aastaaega ... Läheb veidi nihelemist enne, kui ära otsustan, kuidas ma selle blogiga käitun ...

Igatahes need leheküljed on kirjutatud juulis ja pildistatud täna hommikul.


Selle mocha-kohvi ostsin kogemata. Väsisin ära ja ostsin selle, mis silma jäi, kõvasti üle mõistliku hinna. Suure paki sees on ainult kaheksa väikest pakki ja ühe kohvitassitäie tegemiseks kulub kaks pakki, kruusitäie jaoks kolm! Muidu on liiga lahja lurr.

Kohupiimatasku ka! :) See on küll nämm! :)











Comments

Popular Posts