Don't be suspicious

 Huvitaval kombel on mõned inimesed selle blogi leidnud :D, mul on iga päev umbes 3 lugejat :)

No ma tahtsin hakata uuest aastast iga päev pildistama oma märkmikke ja tegelikult lootsin, et saan kasutada Instagramifiltreid, aga ma ei leidnud sellist võimalust, et need Instagramist väljapool salvestada. Ja ma väga ei julge surkida, sest kardan, et kogemata laen mõne pildi sinna üles ja ei oska maha võtta :D Kunagi võib-olla vaatan uuesti. Mu oma telefonis on ainult üks kasulik filter: Sinine. Teised on kõik kuidagi luitunud.

Instagrami ma aga kasutada ei taha, sest ma ... ei taha laike :D Ma tean, et mind nii häiriks, kui iga kord, kui ma telefoni vaatan, on seal mõned uued teated. Ma tahan rahu, mitte laike. Ma juba niikuinii tean, et paljudele inimestele meeldib teiste päevikuid vahtida :D Ja kui mul on ainult päevikupiltide blog, siis ma ei tunne ennast süüdi, et ma siin oma vihikuid lehvitan selle asemel, et inimese moodi juttu ajada.

Ja ma pole leidnud oma telefonis seda nippi, millega saab teravdada mingit osa ja muu jääb seda udusemaks, mida kaugemal teravdatud osast. Polnud üldse kõige odavam telefon, nii et kusagil see võimalus kindlasti on.

Ehk - olen tahtnud natuke paremaid fotosid tegema õppida enne, kui uue blogi välja kuulutan, aga ... paistab, et minust fotograafina ja eriti veel fototöötlejana asja ei saa :D












Ja veel, mind hakkas järsku hirmsasti huvitama, kust pärineb see "don't be suspicious" helitaust, mida paljudele vine'idele (???) 'muusikaks' pannakse.

Tuleb välja, et see on sarjast Parks and Recreation ja sarjas oli see siis sellisel kujul:


Olen võlutud! :)






Comments

Popular Posts