My own personal Catfish

Facebook ja Instagram olevat täis inimesi, kes püüavad teistega suhtlema hakata uskudes, et meelitavad nad ära kellegi teise ilusate fotodega. Tinderis olevat ka, kuid pigem "rahanäljas robotprogrammid", mis on nagu Siri, kuid suunatud inimest rahakotti avama sellele nägusale näitsikule, kelle pildi alt (ro)bot inimestega ühendust võtab.

Kuna mul on mõne sugulasega piiratud FB, Instas ma ei postita ja Tinderit tahaks küll kellegi teise telefonist oma silmaga näha, aga mitte nii palju, et ise valekonto teeks, olen üsna tülitamisvaba. Instagramis küll on mind erinevad mehed ja/või robotid jälgima hakanud ja ka DM ehk otsesõnumi saatnud, kuid kui ma paari korra järel aru sain, et muud põnevat seal polegi kui ebamäärane sõpradeks saamise jutt, siis ma enam ei võta neid sõnumeid vastu (sõnumist saab ka keelduda, kui sa pole teist inimest vastu-jälgima hakanud).

Aga hiljuti juhtus selline asi, mida tõesti nägin ja kuulsin esimest korda elus: mind hakkas Instas jälgima inimene, kes ei jälginud mitte kedagi teist ja keda mitte keegi teine ka ei jälginud. See oli uus konto. Et siis - see inimene tegi konto, et minuga kontakti võtta?

Ta valis sellise nägusa noormehe pildid, et ... ma sain silmapilk aru, et on 0,0000 ....% võimalust, et konto looja on see inimene, kes on fotodel:


See oleks olnud täitsa hea kompliment, kui mina oleksin normaalne ja kõik teised ka :D - teadaolevalt aga on suurem osa inimestest püstihullud, nii et kui midagi sellist juhtub, siis sa tead, et sa kas saad naerda või nutta või hirmu tunda :D Igatahes olin ma lustakas tujus ja olles selle üle paar tundi mõelnud, followsin back.

Meie kõnelus - tema on vasakul:






"You have no regards as a woman!" 
😭😭😭

"I remain my humble self."
😭😭😭

"You can go ahead and unfollow me, have a great day."
😭😭😭



Ega muud järgnenudki, kui et ta järgmisel päeval alustas uuesti: "Hi", aga nüüd ma enam ei vastanud.

Ma arvan, et ta on mulle varem mingi konto alt ka kirjutanud, päris minu 'Instagrami-teekonna' alguses. Siis oli mu tutvustuskommentaar "vaikuse hoidja" ja tema alustas: "Hi silent girl" 
ja mina vastasin: "Hi. Why? :D"
Tema selgitas, et nimetab mind niimoodi, kuna minu profiilis on see rida ja ma ütlesin, et sellest ma saan aru, aga miks ta soovib rääkida "vaikse tüdrukuga"? :D
Sealt tuli üpris saamatu jutt ja ma ütlesin talle, et mina oma profiilis ei luisanud ja olengi tummahammas, nii et ... bye-bye, have a good one.
Ja siis ta ka kirjutas, et aktsepteerib seda, ning järgmisel hommikul alustas uue "Hi'ga", millele ma enam ei vastanud.


Muide, ma pärast otsisin, kelle pilte ta kasutas ja see oli Briti näitleja Henry Cavill :)


Comments

Popular Posts